انجام پروژه های جاوا

انجام پروژه های جاوا

انجام پروژه های جاوا

انجام پروژه های جاوا

انجام پروژه های جاوا

زبان برنامه نویسی جاوا چیست ؟

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



زبان برنامه نویسی جاوا (JAVA) درتاریخ  23 مه 1995 (معادل با 2 خرداد 1374) از سمت جیمز گاسلینگ (James Gosling) طراحی  و ساخته شده است . انجام پروژه جاوا به گواهی سایت معتبر Tiobe  از سال 2001 همیشه  به عنوان اولین پروژه و یا دومین زبان برنامه‌ نویسی جاوا دنیا معرفی شده است ؛ زبان برنامه نویسی جاوا در اوایل بر اساس زبان‌های C  و ++C و با حذف بعضی ویژگی‌ها که قابلیت  گیج کننده ای  داشتند مدل سازی و شبیه سازی شد. از  این ویژگی ‌ها می‌توان به اشاره‌گرها، پیاده‌سازی چند باره وراثت و بارگذاری بیش از حد و اندازه  عملگر ها اشاره نمود  که در  زبان  برنامه نویسی جاوا حذف شده اند ؛ یکی از ویژگی‌هایی که در C++یا C وجود نداشت ؛ اما جزو ویژگی‌های مهم  زبان  جاوا محسوب می شود ، امکان بازیافت حافظه (garbage-collection) است که به طور خودکار اشیا و آرایه‌های بی استفاده را پاک می‌کند ؛ جاوا یک زبان برنامه نویسی  به صورت شی گرا تعریف شده است ؛ زبان  برنامه جاوا شبیه به زبان برنامه نویسی سی پلاس  پلاس است  ولی مدل شی گرایی آسان تر وراحت تری نسبت به زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس دارد؛  از جاوا برای ساخت اپلیکیشن‌های اندروید، برنامه‌های دسکتاپی و بازی‌ها می‌توان استفاده کرد ؛ جاوا زبانی کلاسیک و ریشه‌دار است که به‌خوبی از پس انجام پروژه‌های نرم‌افزاری بزرگ برمی آید.


 


شعار جاوا چیست؟


 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



شعار جاوا  یکبار بنویس و هر جایی اجرا کن


 


 علائم و زمینه های پیدایش و به وجود آمدن زبان برنامه نویسی جاوا چیست؟ 

 


 زبان برنامه نویسی جاوا از سمت یک  تیم در شرکت سان مایکروسیستمز به رهبری فردی به نام  جیمز گاسلینگ به وجود و توسعه یافت  و در سال 1995 انتشار یافت . زبان برنامه نویسی جاوا  متعاقباً از سمت  شرکت اوراکل خریداری شده است ؛ اهداف مهم و اصلی سازندگان زبان  جاوا به این صورت بوده است که زبانی را بسازند  که بتوانند آن را روی کاربرد های مصرفی اجرا و به عمل آورند . این طراحان توانسته اند دنیایی را تصور کنند که در آن کد ها روی یخچال ها یا دستگاه های توستر اجرا می‌شوند ، یعنی آنچه که امروزه ما  به نام اینترنت اشیا می‌شناسیم . ما تنها در طی سال‌های گذشته توانسته ایم  دستگاه‌هایی بسازیم  که همچین قابلیت  ها و ویژگی ‌هایی داشته باشند و از این رو می توان گفت  که این طراحان اولیه از زمان جلو تر زده اند ؛ دلیل محبوبیت زبان برنامه نویسی جاوا این  است که از مزیت فناوری نوظهوری که در همان نیمه‌های دهه 90 میلادی ظهور یافت و چهره دنیا را دگرگون ساخت بهره  لازم را گرفت ؛ این فناوری همان  فناوری وب است. زبان جاوا این توانایی  را داشت که با به وسیله آن می‌ شد برنامه‌ هایی به نام applet نوشت و به وجود آورد  . این اپلت‌ها  درواقع برنامه‌های کوچکی بودند که می‌شد داخل مرورگرهای وب آن‌ها را اجرا کرد. با رشد و پیشرفت خوب و عالی که  وب جاوا داشت توانست  به یک زبان برنامه‌ نویسی مشهور ومحبوب تبدیل شود . پس از آن  تعداد زیادی از وب اپلیکیشن‌ها به زبان  برنامه نویسی جاوا نوشته شدند ؛ واقعیت ماجرا به این طور است که طراحان وسازندگان  اولیه زبان برنامه‌نویسی تا حد زیادی تحت تأثیر زبان ‌هایی مانند زبان های برنامه نویسی  C و ++C بوده‌اند و زبان جاوا نیز شباهت‌های دستور زبانی زیادی با این زبان‌ها دارد ؛ سازندگان زبان  جاوا از این زبان‌ها به عنوان نمونه‌ای برای انجام کارهای خود  استفاده کردند و از این رو ویژگی‌هایی وجود داشت که طراحان زبان  جاوا قصد نداشتند در زبان جاوا آن‌ها را پیاده‌سازی کنند، به دلیل اینکه قبلا اثبات شده بود که در زبان های  C و C++ موجب ایجاد مشکلاتی می‌شوند .


 


 اجزای سازنده زبان برنامه نویسی جاوا چیست ؟

 

زبان برنامه نویسی جاوا از دو قسمت : رابط های برنامه نویسی کاربردی (API) و ماشین مجازی جاوا (Java Virtual Machine) یا به اختصار JVM  ساخته و به وجود آمده است.


 


تاریخچه انتشار نسخه های زبان برنامه نویسی جاوا چیست ؟ 

 


نسخه اولیه زبان برنامه نویسی جاوا، ۱.۰ و ۱.۱ در سال ۱۹۹۶ برای سیستم عامل ‌های ویندوز، سولاریس، مک و ویندوز منتشر شد .


نسخه ۱.۲، در سال ۱۹۹۸ انتشار یافت .


نسخه ۱.۳ به kerstel معروف و مشهور است و در سال ۲۰۰۰ انتشار یافت .


نسخه ۱.۴  که با نام مرلین معروف است ، در سال ۲۰۰۲ انتشار یافت .


نسخه ۱.۵ که از پلت فرم استاندارد جاوا، که با نام Tiger یا ببر شناخته و معرفی شده است، در سال ۲۰۰۴ انتشار یافت .


نسخه ۱.۶ که از پلت فرم استاندارد جاوا با نام Mustang معرفی شده است ، در سال ۲۰۰۶ انتشار یافت .


نسخه ۱.۷   که از پلت فرم استاندارد این زبان در سال ۲۰۱۱ و با نام دلفین انتشار یافت .


نسخه ۱.۸   که از پلت‌ فرم استاندارد جاوا در سال ۲۰۱۵ انتشار یافت .


نسخه ۱.۹  که جدیدترین نسخه این زبان است ، در سال ۲۰۱۸ انتشار یافت .


 


 زبان برنامه نویسی جاوا و زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت در چه چیز هایی باهم تفاوت دارند ؟ 

 


 زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت از سمت اسکیپ (Netscape) در دهه 90 میلادی توسعه پیدا کرد  و در ابتدا LiveScript نامیده شد. هنگامی که  که نت اسکیپ متوجه شد که هیچ کسی از LiveScript استفاده نمی‌کند وزبان برنامه نویسی جاوا هرروز محبوبیت بیشتری را کسب می کند ،  اسم  آن را به جاوا اسکریپت تغییر داد تا بتوانند از مشهور بودن و محبوبیت زبان برنامه نویسی جاوا بهره‌مند شوند . سپس این فکر و ایده موفقیت آمیز بود و زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت  هم مانند زبان برنامه نویسی جاوا مشهور شد . ولی در کل از دید فنی هیچ رابطه‌ای و شباهتی  بین این دو  زبان وجود ندارد و صرفاً فقط یک تشابه اسمی دارند ؛ شاید تنها شباهت فنی بین زبان جاوا و زبان جاوا اسکریپت این باشد  که هر دو زبان دستور زبانشان را از زبان برنامه‌ نویسی Cسی گرفته‌اند . به همین خاطر اگر بازبان برنامه نویسی جاوا آشناییت داشته باشید ، یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت هم برایتان راحت و آسان خواهد بود و بلعکس می باشد .


 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



 برخی ازکاربرد های زبان  برنامه نویسی جاوا در زمینه های مختلف 

 


سفارش پروژه های جاوا - رایا پروژه

 


1)کاربرد برنامه نویسی جاوا در برنامه های کاربردی رومیزی


2) کاربرد برنامه نویسی   جاوا در برنامه های کاربردی سازمانی مثل بانک ها


3) کاربرد برنامه نویسی   جاوا در موبایل


4)کاربرد برنامه نویسی  جاوا در برنامه های کاربردی تحت وب


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

5)کاربرد برنامه نویسی  جاوا در کارت های هوشمند


6) کاربرد برنامه نویسی  جاوا در سیستم های تعبیه شده


7) کاربرد برنامه نویسی  جاوا در رباتیک


8)کاربرد برنامه نویسی  جاوا در بازی ها


 


زبان برنامه نویسی جاوا یکی از قدیمی ترین زبان های برنامه نویسی

 


امروزه زبان های برنامه نویسی زیادی هستند که میتوانید با استفاده از آن ها برنامه مورد نظر خود را بسازید ؛ ولی زبان برنامه نویسی جاوا یکی از قدیمی ترین زبان های برنامه نویسی دنیا است که برخی از بازی های محبوب که همه ما با آن ها خاطره داریم با این زبان قدرتمند و قوی ساخته شده اند و هنوز هم امروز بسیاری از نرم افزار های موبایلی با جاوا ساخته میشود.


 


مزایای زبان  برنامه نویسی جاوا

 


یکی از ویژگی های برنامه جاوا این است که مدیریت حافظه را به صورت خودکار انجام میدهد.


ازقابلیلیت های سطح پایین تر وکم تری پشتیبانی میکند.


اعتماد واطمینان برنامه های ساخته شده توسط زبان جاوا نسبت به زبان هایی مثل سی بالاتر است.


وابستگی به معماری کامپیوتر ندارد ، یعنی قابل انتقال می باشد.


زبان برنامه نویسی جاوا امن است چون هیچگونه نشانگر صریحی ندارد.


 


معایب زبان برنامه نویسی جاوا در چیست ؟ 

 


عملکرد زبان جاوا : به طور قابل ملاحظه ای آرام تر و کندتر و حافظه بیشتری نسبت به زبان های برنامه نویسی تولید شده مانند Cسی  یا سی پلاس پلاس C ++ دارد .


نگاه و احساس: ظاهر و احساسات پیش فرض برنامه های کاربردی GUI که در  زبان جاوا با استفاده از ابزار کیت Swing نوشته شده است  بسیار متفاوت از برنامه های بومی می باشد .


زبان تک پارادایم : علاوه بر واردات استاتیک در زبان جاوا 5.0 پارادایم رویه ای بهتر از نسخه های قبلی زبان  جاوا می باشد .


رایا پروژه  با افتخار آماده پذیرفتن و انجام پروژه های برنامه نویسی جاوا توسط تیمی متخصص ومجرب در زمینه های مختلف پروژه و برنامه نویسی جاوا می باشد.


 


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


ساخت نرم افزار های موبایل با استفاده از جاوا

 


جاوا یکی از زبان های برنامه نویسی قدیمی است که بسیاری از نرم افزار های موبایل با استفاده از این زبان محبوب ساخته شده اند که در رایا پروژه میتوانید پروژه های طراحی نرم افزار موبایل خود را سفارش دهید تا متخصصان رایا پروژه با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان انجام دهند.


 


نکات قابل توجه انجام پروژه برنامه نویسی جاوا شما عزیزان گرامی

 

انجام پروژه جاوا پروژه   شما توسط یک تیم پویا وباتجربه چندین ساله انجام میشود.


 انجام پروژه جاوا شما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام میشود.


 انجام پروژه جاوا شما در کمترین زمان ومناسب ترین قیمت انجام میشود.


 پس از اتمام انجام پروژه جاوا شما عزیزان ، پروژه شما تا 48ساعت پشتیبانی رایگان میشود تا در صورت نیاز اصلاح یا تغییر یابد .


 


خدمات رایا پروژه در زمینه برنامه نویسی جاوا

 


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

انجام پروژه  ساخت نرم افزار جاوا


انجام پروژه  کدنویسی جاوا


انجام پروژه  پیاده سازی جاوا


انجام پروژه  سازمانی جاوا


انجام پروژه  تحت شبکه جاوا

ا توسط کارفرمایان در صفحه لیست پروژه جاوای سایت پارسکدرز ثبت می‌شوند. بنابراین، فریلنسرها باید وارد این صفحه شوند، پروژه‌های متناسب با مهارت‌های خود را انتخاب کنند و پیشنهاد انجام آن را برای کارفرما ارسال کنند. فریلنسرها لازم است متن زیر عنوان پروژه‌ها را برای آشنایی با آن مطالعه کنند و در صورت علاقه‌مندی به انجام پروژه، با کلیک روی عنوان، به صفحه مخصوص آن وارد شوند.


پس از ورود به صفحه پروژه به دو نوع اطلاعات دسترسی خواهید داشت. در زیر عنوان «شرح پروژه»، کارفرما به معرفی و بیان نیازهای پروژه خود پرداخته است و در زیر عنوان «سایر جزئیات» اطلاعاتی مانند نام کارفرما، کد پروژه، حداقل و حداکثر قیمت، مهلت انجام پروژه و وضعیت مناقصه قابل مشاهده است. بنابراین، اگر قصد دریافت پروژه جاوا را دارید، به صفحه لیست پروژه جاوا مراجعه کنید و مراحل بالا را برای آشنایی با آن انجام دهید.

انجام پروژه های جاوا

ریق پارسکدرز

پارسکدرز مفتخر است که پس از ۱۴ سال سابقه فعالیت درخشان به یکی از آشناترین و باسابقه‌ترین نام‌های این حوزه تبدیل شده است. ما در این سال‌ها توانسته‌ایم واسطه‌ای مطمئن برای کارفرماهای مختلف، از شرکت‌ها مختلف بزرگ و کوچک تا اشخاص، باشیم.


اولین هدف پارسکدرز در انجام تمام پروژه‌ها اعتمادسازی بوده است. برای این منظور، تمام مشتریان ما می‌توانند چند پروژه جاوای اول خود را به صورت رایگان در پارسکدرز ثبت کنند و هزینه را پس از انجام و رضایت از نتیجه کار بپردازند.


در واقع، پارسکدرز یک رابط مطمئن در بین تقاضا و اجرا در ایران است و روش کار ما به نحوی است که در نهایت انجام پروژه جاوا منجر به رضایت تمام طرفین شود. سیستم کاری ما ساده اما مشخص و کاربردی است. در پارسکدرز:


کارفرما پروژه خود را ثبت می‌کند (هر کارفرما می‌تواند چند پروژه اول خود را به صورت رایگان ثبت کند).

پروژه برای فریلنسرها نمایش داده می‌شود و هر فریلنسر پیشنهاد خود را ارائه می‌دهد.

کارفرما بهترین گزینه متناسب با نیازهای خود را از بین پیشنهادها انتخاب می‌کند.

نتیجه کار در محدوده زمانی مشخص شده برای کارفرما ارسال می‌شود.

کارفرما پس از بررسی نتیجه اقدام به پرداخت هزینه آن می‌کند.

واضح است که هدف ما رضایت کارفرمایان است و اگر فریلنسر موفق به جلب رضایت کارفرمای خود نشود، موظف است آن را ویرایش کند. بنابراین، شما می‌توانید بر کیفیت کار خود نیز نظارت داشته باشید.


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

اما، علاوه بر نظارت بر کیفیت نتیجه پروژه جاوا، انتخاب پارسکدرز مزایای دیگری نیز به همراه دارد. برای مثال:


قیمت‌های مقرون به صرفه

پارسکدرز از سیستم فریلنسری برای انجام امور بهره می‌گیرد (در بخش بعدی این سیستم کاری را بیشتر معرفی می‌کنیم). به کمک این روش کاری، تمام پروژه‌ها با هزینه‌های مقرون به صرفه‌تر برای شما قابل انجام هستند.


جلوگیری از هرگونه ضرر مالی

سیستم پیشرفته امانت‌گذاری وجه پارسکدرز از هرگونه ضرر مالی جلوگیری می‌کند. بنابراین، دیگر نگران ضررهای احتمالی در انجام پروژه جاوای خود نباشید.


مال فعالیت خود از هر نظری موفق به جلب رضایت و اعتماد کارفرمایان شده‌ایم. در پارسکدرز تمام امکانات و تسهیلات لازم برای انجام موفقیت‌آمیز انواع پروژه جاوا فراهم آمده است. شما نیز می‌تواند برای ثبت سفارش پروژه جاوای خود به صورت رایگان اقدام کنید و به جمع مشتریان ما بپیوندید.


انجام پروژه جاوا توسط فریلنسرها به صورت دورکاری در پارسکدرز

در سال‌های گذشته شاهد رونق گرفتن روزافزون فریلنسری در کشور بوده‌ایم، طوری که بسیاری از برنامه‌نویسان جاوا نیز به این روش کاری علاقه‌مند شده‌اند. این روش، در واقع، مزایای زیادی دارد.

فرمایان می‌توانیم به موارد پایین اشاره کنیم:


دسترسی به برنامه‌نویسان جاوای سراسر کشور

انجام پروژه جاوا با هزینه‌های مقرون به صرفه

پرداخت هزینه پس از رضایت از نتیجه

تحویل پروژه در ددلاین مشخص شده

و غیره

از سوی دیگر، فریلنسرهایی که برای گرفتن پروژه جاوا به صورت دورکاری اقدام می‌کنند، از مزایایی مانند موارد پایین برخوردارند:


اقدام برای دریافت همزمان چند پروژه

تعیین قیمت نهایی انجام پروژه

ساعات کاری منعطف

و غیره


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

در نهایت، دیگر نگران انجام پروژه جاوای خود یا گرفتن سفارش نباشید! کافی است به پارسکدرز مراجعه کنید، سفارش خود را ثبت کنید یا پروژه متناسب با توانایی‌های خود را بگیرید.


مهارت‌های لازم برای انجام پروژه جاوا

برنامه‌نویسان جاوا مسئول ایجاد معماری برنامه برای نرم‌افزاهای مبتنی بر جاوا هستند. لازم است یادآوری کنیم که توسعه‌دهندگان جاوا به انحای مختلف با کدهای این زبان سروکار دارند و باید مهارت‌های متعددی داشته باشند تا بتوانند از طریق گرفتن پروژه جاوا کسب درآمد کنند. اگر شما هم می‌خواهید سفارش پروژه جاوا را انجام دهید، به نظر پارسکدرز باید مهارت‌های پایین را داشته باشید:


مهارت‌های فنی 


سیستم‌های جاوا: جاوا هر چند سال یکبار سیستم‌های خود را به‌روزرسانی می‌کند. بنابراین، توسعه‌دهندگان باید با آخرین نسخه‌های این زبان برنامه‌نویسی آشنا باشند.


مهارت‌های اصلی جاوا: قبل از اینکه برای دریافت پروژه جاوا اقدام کنید، باید دانش کافی درباره این موارد را داشته باشید: برنامه‌نویسی شیءگرا، توانایی طراحی الگو، کلاس‌های انتزاعی، سریال‌سازی و غیره.


ابزارهای ساخت جاوا: برنامه‌نویسان از ابزارهای ساخت جاوا برای خودکارسازی کارکردهای کد منبع استفاده می‌کنند. آنها برای تکمیل پروژه‌ها در بین تعدادی از ابزارهای جاوا دست به انتخاب می‌زنند. برای مثال می‌توانیم به Apache، Sonatype، Gradle، Bazel، Nexus یا CMake اشاره کنیم.


عناصر EE جاوا: برنامه‌نویسان باید دانش ساخت اپلیکیشن‌های سمت سرور را داشته باشند. این کار به کمک تکنولوژی عناصر EE از قبیل Java Beans، Java Server Page و Servlets امکان‌پذیر است.


ابزارهای تست جاوا: ابزارهای تست، مانند TestNG و Selenium، امکان کار کردن در فرایندهای تستینگ مختلف را برای برنامه‌نویس جاوا پدید می‌آورند.


داده‌های بزرگ: برنامه‌نویسان باید گاهی اوقات با حجم زیادی از کدهای جاوا سروکار داشته باشند. بنابراین، باید آشنایی کافی با پلتفرم‌های داده‌های بزرگ از قبیل Spark و Hadoop داشته باشید.


یادگیری ماشین/هوش مصنوعی: توسعه‌دهنده‌ای که پروژه جاوا را انجام می‌دهد، می‌تواند از هردو تکنولوژی یادشده برای پردازش داده‌های بزرگ استفاده کند.


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

ماشین مجازی جاوا: برنامه‌نویسان جاوا از این ماشین انتزاعی برای بارگذاری، اجرا و تایید کد یا ایجاد محیط زمان اجرا استفاده می‌کنند.


کار با GitHub: برنامه‌نویسان جاوا از این کنترل کننده نسخه کد برای ردیابی تغییرات در کار خود، از قبیل کدها، داده‌ها و توضیحات بهره می‌برند.


تکنولوژی‌های وب: هر توسعه‌‌دهنده‌ای باید روش استفاده از تکنولوژی وب برای برقراری ارتباط از یک سیستم کامپیوتری به دیگری را بداند. برای این منظور، زبان‌های CSS، HTML و JQuery ضروری هستند.


ابزارهای DevOps:  فرایندهای DevOps، مانند یکپارچه‌سازی و گسترش پیوسته، برای توسعه‌دهندگان جاوا ضروری هستند. اگر قصد دارید در زمینه کاری خود حرفه‌ای باشید، به این ابزارهای DevOps اهمیت دهید: Jenkins، Kubernetes، Docker، Chef و Maven. به این صورت، می‌توانید انواع سفارش پروژه جاوا را با موفقیت انجام دهید.


بلاکچین: این تکنولوژی در ایجاد سیستم‌های ایمن‌تر به توسعه‌دهنده کمک می‌کند. به این ترتیب، می‌توانید امنیت پروژه جاوای خود تامین کنید.


مهارت‌ها نرم 


هرچند که برنامه‌نویسان جاوا پروژه‌های کاملاً تخصصی را انجام می‌دهند، اما باید مهارت‌های دیگری را نیز در خود تقویت کنند. در اینجا، تعدادی از مهارت‌های نرم مورد نیاز را نام می‌بریم:


09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

مهارت انجام کار تیمی

مهارت انطباق خود با شرایط

سازمان‌دهی خود و پروژه

مدیریت زمان

مهارت‌های ارتباطی

مهارت حل مسئله

خلاقیت

توجه به جزئیات

پارسکدرز مفتخر است که در طول این سال‌ها همکاری موفقی با بسیاری از برنامه‌نویسان جاوای سراسر کشور داشته و دارد. شما نیز می‌توانید به جمع فریلنسرها بپیوندید و از طریق دریافت پروژه جاوا کسب درآمد کنید.


هزینه انجام پروژه جاوا به صورت فریلنسری

هر پروژه جاوا شرایط و نیازهای خاص خود را دارد که در قیمت‌گذاری آن تاثیرگذارند. به همین دلیل، نمی‌توانیم به طور کلی در مورد هزینه انجام پروژه‌ها سخنی بگوییم. لیکن، پرواضح است که سیستم دورکاری هزینه انجام پروژه جاوا را تا اندازه قابل توجهی کاهش خواهد داد.


فرایند انجام پروژه‌ها در پارسکدرز به این صورت است که ابتدا کارفرما سفارشمزیت‌‌‌‌های واگذاری پروژه برنامه نویسی به سایت javapro :


      همکاری با برنامه نویس‌‌‌‌های متخصص و حرفه ای

      تعرفه قیمت منصفانه و مناسب

      نظارت و داوری و کسب رضایت مشتری

      تحویل داکیومنت در قالب متن،تصویر و ویدیو برای آشنایی مشتری با کار با پروژه و محتوای درون پروژه

      تعهد و مسئولیت پذیری و اجرای دقیق پروژه

      پی گیری، رفع اشکال و پشتیبانی صفر تا صد پروژه

      از ابتدای پروژه تا انت‌‌‌‌های پروژه از طریق واتساپ یا تلگرام همراه کارفرمایان عزیز خواهیم بود.

      تمامی برنامه نویس ها و مجریان جاواپرو دارای حسن سابقه و گلچین شده و مورد اعتماد جاواپرو هستند.

      جاواپرو 5 سال است که در زمینه آموزش عام منفعه فعالیت دارد و درآمد

جاوا پرو چه پروژه هایی انجام می‌دهد؟


      پروژه‌‌‌‌های دانشجویی جاوا


      پروژه‌‌‌‌های دانشجویی متلب


    پروژه‌‌‌‌های دانشجویی سی شارپ


    پروژه‌‌‌‌های دانشجویی پایتون

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


    پروژه‌‌‌‌های دانشجویی C

      پروژه‌‌‌‌های دانشجویی اندروید

      پروژه‌‌‌‌های تجاری اندروید

      پروژه‌‌‌‌های تجاری جاوا

      پروژه‌‌‌‌های سازمانی جاوا

      اپلیکیشن‌‌‌‌های فروشگاهی ،خبری،نیازمندی ها،شرکتی اندروید

      اپلیکیشن سفارشی و درخواستی اندروید

      پروژه‌‌‌‌های تحت وب نظیر :


جاوا چیست؟

جاوا (به انگلیسی: Java)  یک زبان برنامه نویسی شئ گرا می باشد. که اولین بار توسط جیمز گاسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد شد. زبان برنامه نویسی جاوا به زبان برنامه نویسی ++C (سی پلاس پلاس)  شباهت دارد. اما تفاوت آن با ++C در مدل شئ گرایی آسان تر آن است و همچنین از قابلیت های سطح بالا ، پشتیبانی بیشتری می کند. از قابلیت های اساسی جاوا میتوان به مدیریت حافظه بطور اتوماتیک اشاره کرد. شعار جاوا “Write once, Run any where” به معنای ” یکبار بنویس و همیشه

نجام پروژه های جاوا ⭐ ارائه خدمات برنامه نویسی با جاوا ، انجام پروژه جاوا کامپیوتر ، سفارش پروژه جاوا (java) خود را به صدها متخصص متلب پروژه بسپارید و با قیمت مناسب و کیفیت عالی سفارش خود را تحویل بگیرید.


جاوا چیست؟


جاوا به انگلیسی  Javaیک زبان برنامه نویسی شی ‌گراست که در جهت طراحی سیستم های اتوماسیون اداری بسیار استفاده میشود .از ویژگی ها زبان برنامه نویسی جاوا که آن را متمایز از زبان های برنامه نویسی دیگر کرده است می توان به این مورد اشاره کرد که کاربرد جاوا در کامپایل به صورت بایت کد است جاوا توسط زبان های مختلفی نوشته میشود که نت بینز و سی پلاس پلاس از اصلی ترین آنها می باشد قابلیت دیگه زبان جاوا اپن سورس بودن آن می باشد که میتوان به راحتی سورس های کدهای برنامه مختلف را جاوا تغییر داد و این دلیل بر پویا بودن این زیان برنامه نویسی دارد جاوا را میتوان قوی ترین زبان در طراحی انواع سیستم های اتوماسیون و یکپارچه سازمانی و شرکتی دانست بسیار از سیستم های پیچیده که نیاز به امنیت بالا می باشند توسط جاوا پیاده سازی می شود برنامه هایی که روی جاوا نوشته میشود از آنجایی که در پلتفرم های مختلف شبکه پیاده سازی می شود بسیار امن می باشد همچنین جاوا را میتوان یک زبان فارغ از معماری دانست نمیتوان انتظار داشت جاوا دستورالعمل های خاص یک پلتفرم را اجرا کند، ویژگی های تفسیری بسیار بالا در جاوا سبب شده است که عملکرد بالایی داشته باشد جاوا در اپلیکیشن های با عملکرد بالا بسیار مورد استفاده قرار میگیرد جاوا برای بهبود عملکرد برنامه هایی که به هم وابستگی تعاملی و دستوری دارند از ویژگی چند نخی استفاده میکند که در کمتر زبان برنامه نویسی قابل مشاهده می باشد همچنین جاوا یک زبان پویا می باشد به دلیل ارتباط متقابل بسیار مناسبی هست که بین کدها و مجموعه کتابخانه ها در جاوا اجرا میشود توسعه فقط نیاز هست که کتابخانه را بهبود ببخشد و نیاز به فرآیند پیچیده کدنویسی ندارد.


ما چه نوع پروژه جاوا را میتوانیم انجام دهیم؟


انجام پروژه های jvm

انجام پروژه برنامه نویسی جاوا

انجام پروژه به زبان جاوا

انجام پروژه برنامه نویسی جاوا

انجام پروژه سازمانی جاوا 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



سایر خدمات متلب پروژه


انجام پروژه های هوش مصنوعی 


انجام پروژه های داده کاوی


انجام پروژه های شناسایی الگو


انجام پروژه های شبیه سازی


انجام پروژه های سی شارپ


انجام پروژه های اسمبلی


انجام پروژه های پایتون 


انجام پروژه های sql


انجام پروژه های اسپارک


انجام پروژه جاوا با قیمت مناسب 


جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گ

متخصصین سایت استاد پروژه که در انجام پروژه جاوا فعالیت می کنند همگی سابقه ساخت نرم افزارهای مختلف موبایل و تسلط بر روی حداقل یک زبان برنامه نویسی دیگر مثل پایتون یا سی پلاس پلاس را در کارنامه خود دارند.


اگر برای انجام پروژه جاوا، خودتان وقت یا تسلط کافی ندارید، نگران نباشید زیرا متخصصین ما پروژه شما را در کمترین زمان ممکن با بیشترین کیفیت در اختیار شما می گذارند.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



انجام پروژه های جاوا (Java)

گروه آریاپروژه با  داشتن ده هامجری  متخصص و با تجربه این امادگی دارد که تمامی سفارشات مربوط به حوزه ی جاوا (Java) را با بهترین کیفیت تحویل شما  عزیزان نماید.ما به شما اطمینان خاطرمیدهیم مطمئن ترین مکان را برای پروژه های خود را انتخاب کرده اید.


انجام پروژه های جاوا (Java) در آریاپروژه به صورت کاملا رقابتی انجام میشود و ما از بین چندین پیشنهاد کمترین قیمت را خدمت شما  عزیزان اعلام می نماییم.سفارش پروژه های جاوا (Java) خود را به ما بسپارید و با بالاترین کیفیت پروژه خود را تحویل بگیرید.زمان انجام پروژه های جاوا (Java)  با نظر شما تنظیم و اجرا میشود،و آریا پروژه در این زمینه خود را متعهد میداند.

احل انجام پروژه های جاوا (Java) در آریاپروژه به چه صورت خواهد بود؟

در ابتدا پروژه های  جاوا (Java) از مسیرهای ذکر شده در سایت برایمان ارسال کنید.

  مجریان و کارشناسان آریاپروژه در کوتاه ترین زمان پروژه شما  را بررسی کرده و زمان و قیمت ر اعلام میکنند.

درصورت موافقت شما نصف هزینه ابتدای کار دریافت میشود.

ما در طول انجام پروژه،مراحل پیشرفت پروژه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم.

پس از پایان پروژه تان ما نتایج رااز طریق فیلم و عکس به اطلاع شما میرسانیم.

درصورت تایید شما مابقی هزینه دریافت میشود.

 و در انتها ارسال فایل نهایی پروژه برای شما عزیزان.

مهلت ۷۲ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت عدم اشکال و ایراد، با مجری تسویه میشود.

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



نحوه سفارش پروژه های جاوا (Java) در آریاپروژه

کارشناسان آریاپروژه با ارائه مشاوره رایگان در انجام پروژه های جاوا (J

برخی از سوالات متداول پروژه جاوا

تعرفه انجام پروژه جاوا چقدر است؟

به طور کلی نمیتوان یک تعرفه خاص برای پروژه های java اعلام نمود، اما معمولا قیمت گذاری بر اساس حجم پروژه و مدت زمان موردنیاز برای تکمیل آن اعلام میشود.


زمان انجام یک پروژه جاوا چقدر است؟

مدت زمان دقیق بر اساس حجم پروژه و خواسته ها و پس از بررسی اعلام می شود.


آیا برای ثبت سفارش و ارزیابی پروژه JAVA بایستی هزینه ای پرداخت کنم؟

خیر، کلیه سفارشها در یک دو سه پروژه رایگان ارزیابی و اعلام هزینه میشوند.


ضمانت منطبق بودن پروژه جاوا با درخواست به چه صورت است؟

پس از تحویل پروژه 48 ساعت زمان بررسی دارید و پس ازین مدت مبلغ برای مجری واریز خواهد شد و در خلال این مدت کلیه اصلاحات رایگان می باشد.


پروژه JAVA از قبل آماده شده هم وجود دارد؟

بله، صدها پروژه مهندسی جاوا از پیش آماده شده در فروشگاه با قیمت مناسب قابل خرید می باشد که بصورت آنی پس از خرید در دسترس خواهد بود.


چطور به عنوان متخصص JAVA مشغول به کار شوم و پروژه بگیرم؟

درصوتیکه در یکی از نرم افزارهای تخصصی رشته جاوا مهارت دارید، میتوانید از ص


انجام پروژهای وب سایت ،اندروید، جاوا ، پایتون ، مبانی مهندسی ، ویژوال بیسیک ، آندروید

,Python

,SQLSERVER

,WebServices

, Csharp

,Android

POS, Java

سی شارپ#C ، شبکه, طراحی کامپوننت مورد نیاز شما - پروژه های آماده : سیستم انبار - سیستم کتابداری - سیستم فروش و صورتحساب - سیستم حضورغیاب با اثر انگشت - سیستم صندوق رستورانی و فروشگاهی با سخت افزار و نرم افزار

POS - سیستم هتل داری و انتخاب واحد دانشجویان

برنامه نویسی برای دستگاه های POS , هند هلد (hand held)و POS ,

سیستم های سفارش مشتری

انجام کلیه نرم افزار های POS ب امن کافه پروژه برای انجام پروژه جاوا

در کافه پروژه به دلیل اینکه همه پرداخت ها داخل سایت انجام می شود و هزینه ای به حساب مجری کار تا زمان تایید و رضایت کارفرما واریز نمیگردد.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


 کافه پروژه و همچنین داشتن نماد اعتماد الکترونیک و ثبت در ستاد ساماندهی سایت های اینترنتی این اطمینان را به شما می دهد که با خیال راحت اقدام به پرداخت هزینه برای انجام پروژه جاوا خود نمایید.


، بزرگترین سایت انجام پروژه جاوا به  صورت

.در کافه پروژه هزاران مجری متخصص java مشغول به کارن که هرروز به تعدادشان افزوده می شود و کافرمایان عزیز میتوانند با توجه به رزومه و قیمت و همچنین تعامل مستقیمی که از طریق صفحه گفتگو و چت آنلاین با مجری دارند با آرامش خاطر انجام پروژه جاوا خود را به یکی از این مجریان بسپارند.


 


ه؛رابط تقاضا و اجرا برای انجام پروژه های جاوا

در این گونه سبک شغلی، چگونه شرکت ها و کارفرمایان با نیروی متخصص در زمینه های گوناگون، ارتباط برقرار کنند؟تیم ما به عنوان یک کارآفرین اینترنتی، به کمک کارفرمایان گرامی آمده است و واسط بین کارفرما و مجری شده است.اگر کارفرما هستید به راحتی میتوانید در زمینه های شغلی مختلف، پروژه سفارش دهید و همزمان قیمت گذاری کنید.میتوانید از سمت مجریان پ

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com