انجام پروژه های جاوا

انجام پروژه های جاوا

انجام پروژه های جاوا

انجام پروژه های جاوا

انجام پروژه های جاوا - پروژه


انجام پروژه های جاوا در سریعترین زمان و کیفیت عالی✔️
 انجام پروژه های جاوا

انجام پروژه های جاوا - پروژه

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir


انجام پروژه های جاوا با بهترین کیفیت در مجموعه را پروژه انجام می شود شما اگر در انجام پروژه های جاوا خود زمان کافی ندارید و یا قصد دارید که پروژه‌های مربوط به زبان برنامه نویسی جاوا خود را برون‌سپاری کنید میتوانید همین الان از انتهای این صفحه بر روی گزینه ثبت سفارش پروژه کلیک کنید و سپس با ورود به صفحه مربوطه میتوان از طریق شبکه های اجتماعی و یا فرمی که در این صفحه وجود دارد ثبت سفارش پروژه جاوا خود را انجام دهید تا کارشناسان ما با شما در ارتباط باشند و در سریعترین زمان پاسخ نهایی و قیمت برای انجام پروژه در خدمتتون اعلام کنند.

 
زبان برنامه نویسی جاوا چیست ؟

 

زبان برنامه نویسی جاوا (JAVA) درتاریخ  23 مه 1995 (معادل با 2 خرداد 1374) از سمت جیمز گاسلینگ (James Gosling) طراحی  و ساخته شده است . انجام پروژه جاوا به گواهی سایت معتبر Tiobe  از سال 2001 همیشه  به عنوان اولین پروژه و یا دومین زبان برنامه‌ نویسی جاوا دنیا معرفی شده است ؛ زبان برنامه نویسی جاوا در اوایل بر اساس زبان‌های C  و ++C و با حذف بعضی ویژگی‌ها که قابلیت  گیج کننده ای  داشتند مدل سازی و شبیه سازی شد.

از  این ویژگی ‌ها می‌توان به اشاره‌گرها، پیاده‌سازی چند باره وراثت و بارگذاری بیش از حد و اندازه  عملگر ها اشاره نمود  که در  زبان  برنامه نویسی جاوا حذف شده اند ؛ یکی از ویژگی‌هایی که در C++یا C وجود نداشت ؛ اما جزو ویژگی‌های مهم  زبان  جاوا محسوب می شود ، امکان بازیافت حافظه (garbage-collection) است که به طور خودکار اشیا و آرایه‌های بی استفاده را پاک می‌کند ؛ جاوا یک زبان برنامه نویسی  به صورت شی گرا تعریف شده است ؛ زبان  برنامه جاوا شبیه به زبان برنامه نویسی سی پلاس  پلاس است  ولی مدل شی گرایی آسان تر وراحت تری نسبت به زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس دارد؛  از جاوا برای ساخت اپلیکیشن‌های اندروید، برنامه‌های دسکتاپی و بازی‌ها می‌توان استفاده کرد ؛ جاوا زبانی کلاسیک و ریشه‌دار است که به‌خوبی از پس انجام پروژه‌های نرم‌افزاری بزرگ برمی آید.

شعار جاوا چیست؟

شعار جاوا  یکبار بنویس و هر جایی اجرا کن

 
 علائم و زمینه های پیدایش و به وجود آمدن زبان برنامه نویسی جاوا چیست؟

 

 زبان برنامه نویسی جاوا از سمت یک  تیم در شرکت سان مایکروسیستمز به رهبری فردی به نام  جیمز گاسلینگ به وجود و توسعه یافت  و در سال 1995 انتشار یافت . زبان برنامه نویسی جاوا  متعاقباً از سمت  شرکت اوراکل خریداری شده است ؛ اهداف مهم و اصلی سازندگان زبان  جاوا به این صورت بوده است که زبانی را بسازند  که بتوانند آن را روی کاربرد های مصرفی اجرا و به عمل آورند . این طراحان توانسته اند دنیایی را تصور کنند که در آن کد ها روی یخچال ها یا دستگاه های توستر اجرا می‌شوند ، یعنی آنچه که امروزه ما  به نام اینترنت اشیا می‌شناسیم .

ما تنها در طی سال‌های گذشته توانسته ایم  دستگاه‌هایی بسازیم  که همچین قابلیت  ها و ویژگی ‌هایی داشته باشند و از این رو می توان گفت  که این طراحان اولیه از زمان جلو تر زده اند ؛ دلیل محبوبیت زبان برنامه نویسی جاوا این  است که از مزیت فناوری نوظهوری که در همان نیمه‌های دهه 90 میلادی ظهور یافت و چهره دنیا را دگرگون ساخت بهره  لازم را گرفت ؛ این فناوری همان  فناوری وب است. زبان جاوا این توانایی  را داشت که با به وسیله آن می‌ شد برنامه‌ هایی به نام applet نوشت و به وجود آورد  .

این اپلت‌ها  درواقع برنامه‌های کوچکی بودند که می‌شد داخل مرورگرهای وب آن‌ها را اجرا کرد. با رشد و پیشرفت خوب و عالی که  وب جاوا داشت توانست  به یک زبان برنامه‌ نویسی مشهور ومحبوب تبدیل شود . پس از آن  تعداد زیادی از وب اپلیکیشن‌ها به زبان  برنامه نویسی جاوا نوشته شدند ؛ واقعیت ماجرا به این طور است که طراحان وسازندگان  اولیه زبان برنامه‌نویسی تا حد زیادی تحت تأثیر زبان ‌هایی مانند زبان های برنامه نویسی  C و ++C بوده‌اند و زبان جاوا نیز شباهت‌های دستور زبانی زیادی با این زبان‌ها دارد ؛ سازندگان زبان  جاوا از این زبان‌ها به عنوان نمونه‌ای برای انجام کارهای خود  استفاده کردند و از این رو ویژگی‌هایی وجود داشت که طراحان زبان  جاوا قصد نداشتند در زبان جاوا آن‌ها را پیاده‌سازی کنند، به دلیل اینکه قبلا اثبات شده بود که در زبان های  C و C++ موجب ایجاد مشکلاتی می‌شوند .

 
 اجزای سازنده زبان برنامه نویسی جاوا چیست ؟

 

زبان برنامه نویسی جاوا از دو قسمت : رابط های برنامه نویسی کاربردی (API) و ماشین مجازی جاوا (Java Virtual Machine) یا به اختصار JVM  ساخته و به وجود آمده است.

 
تاریخچه انتشار نسخه های زبان برنامه نویسی جاوا چیست ؟

 

نسخه اولیه زبان برنامه نویسی جاوا، ۱.۰ و ۱.۱ در سال ۱۹۹۶ برای سیستم عامل ‌های ویندوز، سولاریس، مک و ویندوز منتشر شد .

نسخه ۱.۲، در سال ۱۹۹۸ انتشار یافت .

نسخه ۱.۳ به kerstel معروف و مشهور است و در سال ۲۰۰۰ انتشار یافت .

نسخه ۱.۴  که با نام مرلین معروف است ، در سال ۲۰۰۲ انتشار یافت .

نسخه ۱.۵ که از پلت فرم استاندارد جاوا، که با نام Tiger یا ببر شناخته و معرفی شده است، در سال ۲۰۰۴ انتشار یافت .

نسخه ۱.۶ که از پلت فرم استاندارد جاوا با نام Mustang معرفی شده است ، در سال ۲۰۰۶ انتشار یافت .

نسخه ۱.۷   که از پلت فرم استاندارد این زبان در سال ۲۰۱۱ و با نام دلفین انتشار یافت .

نسخه ۱.۸   که از پلت‌ فرم استاندارد جاوا در سال ۲۰۱۵ انتشار یافت .

نسخه ۱.۹  که جدیدترین نسخه این زبان است ، در سال ۲۰۱۸ انتشار یافت .

 
 زبان برنامه نویسی جاوا و زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت در چه چیز هایی باهم تفاوت دارند ؟

 

 زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت از سمت اسکیپ (Netscape) در دهه 90 میلادی توسعه پیدا کرد  و در ابتدا LiveScript نامیده شد. هنگامی که  که نت اسکیپ متوجه شد که هیچ کسی از LiveScript استفاده نمی‌کند وزبان برنامه نویسی جاوا هرروز محبوبیت بیشتری را کسب می کند ،  اسم  آن را به جاوا اسکریپت تغییر داد تا بتوانند از مشهور بودن و محبوبیت زبان برنامه نویسی جاوا بهره‌مند شوند . سپس این فکر و ایده موفقیت آمیز بود و زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت  هم مانند زبان برنامه نویسی جاوا مشهور شد .

ولی در کل از دید فنی هیچ رابطه‌ای و شباهتی  بین این دو  زبان وجود ندارد و صرفاً فقط یک تشابه اسمی دارند ؛ شاید تنها شباهت فنی بین زبان جاوا و زبان جاوا اسکریپت این باشد  که هر دو زبان دستور زبانشان را از زبان برنامه‌ نویسی Cسی گرفته‌اند . به همین خاطر اگر بازبان برنامه نویسی جاوا آشناییت داشته باشید ، یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت هم برایتان راحت و آسان خواهد بود و بلعکس می باشد .

 
 برخی ازکاربرد های زبان  برنامه نویسی جاوا در زمینه های مختلف

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir


سفارش پروژه های جاوا - رایا پروژه

1)کاربرد برنامه نویسی جاوا در برنامه های کاربردی رومیزی

2) کاربرد برنامه نویسی   جاوا در برنامه های کاربردی سازمانی مثل بانک ها

3) کاربرد برنامه نویسی   جاوا در موبایل

4)کاربرد برنامه نویسی  جاوا در برنامه های کاربردی تحت وب

5)کاربرد برنامه نویسی  جاوا در کارت های هوشمند

6) کاربرد برنامه نویسی  جاوا در سیستم های تعبیه شده

7) کاربرد برنامه نویسی  جاوا در رباتیک

8)کاربرد برنامه نویسی  جاوا در بازی ها

زبان برنامه نویسی جاوا یکی از قدیمی ترین زبان های برنامه نویسی

امروزه زبان های برنامه نویسی زیادی هستند که میتوانید با استفاده از آن ها برنامه مورد نظر خود را بسازید ؛ ولی زبان برنامه نویسی جاوا یکی از قدیمی ترین زبان های برنامه نویسی دنیا است که برخی از بازی های محبوب که همه ما با آن ها خاطره داریم با این زبان قدرتمند و قوی ساخته شده اند و هنوز هم امروز بسیاری از نرم افزار های موبایلی با جاوا ساخته میشود.

 
مزایای زبان  برنامه نویسی جاوا
مزایای زبان  برنامه نویسی جاوا

مزایای زبان  برنامه نویسی جاوا

یکی از ویژگی های برنامه جاوا این است که مدیریت حافظه را به صورت خودکار انجام میدهد.

ازقابلیلیت های سطح پایین تر وکم تری پشتیبانی میکند.

اعتماد واطمینان برنامه های ساخته شده توسط زبان جاوا نسبت به زبان هایی مثل سی بالاتر است.

وابستگی به معماری کامپیوتر ندارد ، یعنی قابل انتقال می باشد.

زبان برنامه نویسی جاوا امن است چون هیچگونه نشانگر صریحی ندارد.

 
معایب زبان برنامه نویسی جاوا در چیست ؟

 

عملکرد زبان جاوا : به طور قابل ملاحظه ای آرام تر و کندتر و حافظه بیشتری نسبت به زبان های برنامه نویسی تولید شده مانند Cسی  یا سی پلاس پلاس C ++ دارد .

نگاه و احساس: ظاهر و احساسات پیش فرض برنامه های کاربردی GUI که در  زبان جاوا با استفاده از ابزار کیت Swing نوشته شده است  بسیار متفاوت از برنامه های بومی می باشد .

زبان تک پارادایم : علاوه بر واردات استاتیک در زبان جاوا 5.0 پارادایم رویه ای بهتر از نسخه های قبلی زبان  جاوا می باشد .

رایا پروژه  با افتخار آماده پذیرفتن و انجام پروژه های برنامه نویسی جاوا توسط تیمی متخصص ومجرب در زمینه های مختلف پروژه و برنامه نویسی جاوا می باشد.

 
ساخت نرم افزار های موبایل با استفاده از جاوا
ساخت نرم افزار های موبایل با استفاده از جاوا

ساخت نرم افزار های موبایل با استفاده از جاوا

 

جاوا یکی از زبان های برنامه نویسی قدیمی است که بسیاری از نرم افزار های موبایل با استفاده از این زبان محبوب ساخته شده اند که در رایا پروژه میتوانید پروژه های طراحی نرم افزار موبایل خود را سفارش دهید تا متخصصان رایا پروژه با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان انجام دهند.

 
زبان برنامه نویسی جاوا بهتر است یا پایتون
زبان برنامه نویسی جاوا بهتر است یا پایتون

زبان برنامه نویسی جاوا بهتر است یا پایتون

 

همانطور که می دانید زبان جاوا و پایتون می توان گفت یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی هستند که تاکنون توسعه داده شده اند و افراد زیادی با این زبان های برنامه نویسی توانستند وب سایت اپلیکیشن و انواع مختلف پروژه های برنامه نویسی را انجام دهند.

اما همیشه برای برخی از افراد این سوال مطرح شده است که کدام یک از زبان های برنامه نویسی می تواند امکانات خوبی را در اختیار آنها قرار دهد که یکی از آنها جاوا و پایتون است نباید با یکدیگر مقایسه کنید و هر کدام از آن زبان ها قابلیت های خاص خودشان را دارند اما می‌توان گفت که پایتون نسبت به جاوا جدیدتر است و امکانات خیلی خوبی نسبت به جاوا برای شما به انجام میدهد.

اما باید توجه داشته باشیم که زبان جاوا و می توانیم آن را در اپلیکیشن ها وب سایت ها و تمامی مواردی که مربوط به برنامه نویسی هستند استفاده کنید.

برای استفاده از هر دو این زبان و شما باید بازار هدف خود را ص کنید به طور مثال اگر در زمینه هوش مصنوعی و یا پردازش داده فعالیت می کنید به شما توصیه می کنیم که از زبان برنامه نویسی پایتون استفاده کنند چرا که می‌توانیم بهتر با این سیستم ها کار کنید اما اگر در زمینه های طراحی وب سایت و یا طراحی نرم‌افزار فعالیت دارد می توان از زبان برنامه نویسی جاوا استفاده کنید که میتوان با امکانات خیلی خوبی به شما درد و پایداری خوبی را دارد.

 
استخدام متخصص جاوا به صورت دورکاری
استخدام متخصص جاوا به صورت دورکاری

استخدام متخصص جاوا به صورت دورکاری

 

زبان برنامه نویسی جاوا و علاقمندان بسیاری دارد و ما خوشبختانه در ایران متخصصان خیلی خوب و ماهری را در زمینه زبان برنامه نویسی جاوا داریم به همین دلیل اگر از آن دسته افرادی هستید که تجربه و تخصص خوبی را در انجام پروژه های جاوا اعم از طراحی نرم افزار طراحی سایت و غیر داری ما خوشحال می شویم که از انتهای این صفحه بر روی گزینه همکاری با ما کلیک کنید و اطلاعات و رزومه خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما با شما در ارتباط باشند و برای انجام پروژه های جاوا هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

 
نکات قابل توجه انجام پروژه برنامه نویسی جاوا شما عزیزان گرامی
 

انجام پروژه جاوا پروژه   شما توسط یک تیم پویا وباتجربه چندین ساله انجام میشود.

 انجام پروژه جاوا شما با کیفیت عالی و تضمین شده انجام میشود.

 انجام پروژه جاوا شما در کمترین زمان ومناسب ترین قیمت انجام میشود.

 پس از اتمام انجام پروژه جاوا شما عزیزان ، پروژه شما تا 48ساعت پشتیبانی رایگان میشود تا در صورت نیاز اصلاح یا تغییر یابد .

 
خدمات رایا پروژه در زمینه برنامه نویسی جاوا

 

انجام پروژه  ساخت نرم افزار جاوا

انجام پروژه  کدنویسی جاوا

انجام پروژه  پیاده سازی جاوا

انجام پروژه  سازمانی جاوا

انجام پروژه  تحت شبکه جاوا
جاوا (Java)
27288 - پروژه اندروید (JAVA)
- یه پروژه دانشجویی اندروید داشتم مقطع کارشناسی - یک سیستم تنظیم تایم قرار ملاقات - مثلا پنج نفر میخوان یک جلسه ملاقات ست کنن، هر کسی توی تقویم برنامه، تایم های خالیش رو ست کنه، تایم پیشنهادیش رو هم
سه ساعت پیش

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir


ربات حل کپچا نوشتاری و حل و تایپ خودکار کپچا
نیازمند یک ربات که در گوگل کروم استفاده شود و کپچا هایی رو ک به صورت نوشتاری هستن چه عپد و چه ترکیبی اعداد و حروف انگلیسی رو حل و تایپ کنه
هفت ساعت پیش
000 تومان
ربات تریدر برای صرافی کوینکس
با سلام یه ربات تریدر که بتواند خودش معامله را باز و بسته کند برای صرافی کوینکس میخواهم.
ده ساعت پیش
جه: 750,000 تومان
پروژه خصوصی
فقط افراد دعوت شده قادر به مشاهده پروژه هستند
یازده ساعت پیش
حداکث
خصوصی فوری
افزونه فایرفاکس یا نرم افزار ربات فایرفاکس
سلام من یک سایت دارم که فقط روی فایر فاکس کار میکنه  رزرو بلیط هست  چند مرحله داره که در مرحله اول سرچ میکنه تا جا خالی شه همین که خالی شد یه صدای اعلان میکنه که اوپراتور مطلع شه و خودکار ادامه فرایند
دو روز پیش

ربات لایک و کامنت ایسنتا میخوام با زبان پایتون
سلام رباط لایک کامنت با زبان پایتون میخوام و اکانت ها بند نشه

بنده یک گروه تلگرامی دارم، به صورت تاپیک بندی شده. به یک ربات کپی محتوی برای فوروارد اتوماتیک محتوی از کانال‌های دیگر به گروه ویا کانال بنده با امکانات زیر نیازمندم: ارسال اتوماتیک متن/عکس جدید از کان
یک روز پیش
پروژه ویژه
گرفتن تصویر یک دوربین مدار بسته از طریق پروتکل rtsp یا onvif بدون استفاده از dll های آماده و نمایش تصویر لایو روی برنامه روی
گرفتن تصویر یک دوربین مدار بسته از طریق پروتکل rtsp یا onvif بدون استفاده از dll های آماده و نمایش تصویر لایو روی برنامه و ذخیره یک شات از تصویر در فضای هارد در صورت فشردن یک باتن
یک روز پیش
ر

ثبت نام شماره خام در تلگرام
با سلام دوستان نیاز به یک ربات دارم که محدودیت ثبت نام در تلگرام را دور بزنه و بتوانم در پایتون شماره تلفن خام و بدون اکانتم را ثبت نام کنم حتما باید توسط ای پی ای انجام گیرد  با شبیه ساز و کار های گر
دو روز پیش


سلام من یک ربات شماره مجازی بر پایه برنامه نویسی php دارم میخام این قابلیت به ربات اضافه بشه میخام  یک سایت دیگه به ربات علاوه برسایتی که الان داره اضافه بشه و از دو سایت ربات برای دریافت شماره استفاد
دو روز پیش
نرم افزار بازدید
من نیاز به یک ربات تحت ویندوز دارم که اطلاعات و بتونه از فایل اکسل بخونه و لینک هایی که در اکسل قرار دادم و با مرورگر کروم در حالت اینکگنیتو باز کنه و روی لینک هایی که مشخص کردم کلیک کنهدر فایل اکسل ی
دو روز پیش
انتقال ممبرهای کانال و گروه تلگرامی
یه ربات یا برنامه و یا ... میخوایم که بتونه اعضای گروه های تلگرامی و یا کانال های تلگرامی رو به گروه و کانال ما انتقال بده بعضی از گروه ها و کانال های تلگرام مورد نظر: https://t.me/VisametricGroup htt
دو روز پیش

طراحی ربات تلگرام جهت فروش کاملا دستی

دو روز پیش
ساخت نرافزار هشدار rsi
سلام نیاز به برنامه هشدار rsi در بورس دارم که زیر نواحی 30 و 50 و بالای نواحی 80 و 50 را هشدار از طریق اس ام اس بدهد
سه روز پیش

پروژه ویژه
اسکریپت برای ایجاد آپلود فیک
باسلام بنده به یه اسکریپت نیاز دارم که روی سرور شخصی خودم ران کنم تا بتونم باهاش محدودیت های حجمی یک به ده و ... رو دور بزنم نکته مهم این هستش که اسکریپت هایی هستن که این کار و میکنن ولی همشون دتکت می
سه روز پیش

اصلاح یک اکستنش کروم
سلام جهت ویرایش یک اکستنش کروم نیاز به همکاری دارم فایل اکستنش جهت بررسی و توضیحات لازم ارائه خواهد شد
سه روز پیش

فوری
پروژه مخفی
برای مشاهده اطلاعات پروژه لطفا وارد شوید

فوری
ربات ثبت نام اتوماتیک وام ازدواج
ربات ثبت نام اتوماتیک وام ازدواج  کسی اگه داره یا می‌تونه انجام بده بنده را در جریان بزاره
سه روز پیش
فوری
نرم افزار کرایه کالا
سلام دستگاه بازی کرایه میدم  نرم افزاری که میخوام این قابلیت ها رو داشته باشه 1- بتونه اطلاعات مشتری ها رو ثبت کنه و واسشون پروفایل بسازه، و بشه برای کرایه بدون وارد کردن مجدد اطلاعات قرارداد رو پرینت
چهار روز پیش
اتصال mircosoft sql server به ووکامرس
سلام وفت بخیر میخواستم محصولات یک فروشگاه(نرم افزار ویندوزی همرا با sql) رو همراه با اسم -تعداد-دسته بندی-قیمت-و عکس به ووکامرس انتقال بدم.(میخوایم این دو مورد رو باهم "سینک" کنیم )مثلا اگه اگه از ف
چهار روز پیش

فوری آگهی استخدام/ اعلان
ویرایش ربات تلگرام
سلام من یک ربات شماره مجازی دارم میخام این قابلیت ها به ربات اضافه بشه میخام یک ربات چکر به ربات اضافه بشه که شماره های سالم از غیرسالم تشخیص و شماره های سالم نشون بده یک سایت دیگه به ربات علاوه برسای
چهار روز پیش
ساخت نرم افزار افزایش فالور اینستاگرام ( توضیحات رو بخونید حتما )
سلام من یک برنامه موبایل میخوام همراه با رمز که فقط خودم و کسی که رمز رو داشته باشه همراه با برنامه بتونه استفاده کنه و بقیه نتونند ، این برنامه باید به این شکل باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.