انجام پروژه های جاوا

انجام پروژه های جاوا

انجام پروژه های جاوا

انجام پروژه های جاوا

انجام پروژهای وب سایت ،اندروید، جاوا

 انجام پروژهای وب سایت ،اندروید، جاوا ، پایتون ، مبانی مهندسی ، ویژوال بیسیک ، آندروید
,Python
,SQLSERVER
,WebServices
, Csharp
,Android
POS, Java
سی شارپ#C ، شبکه, طراحی کامپوننت مورد نیاز شما - پروژه های آماده : سیستم انبار - سیستم کتابداری - سیستم فروش و صورتحساب - سیستم حضورغیاب با اثر انگشت - سیستم صندوق رستورانی و فروشگاهی با سخت افزار و نرم افزار
POS - سیستم هتل داری و انتخاب واحد دانشجویان
برنامه نویسی برای دستگاه های POS , هند هلد (hand held)و POS ,
سیستم های سفارش مشتری
انجام کلیه نرم افزار های POS بانکی با برندهای مختلف
لویالیتی سیستم
پروژهای سفارش مشتری
POS mobile
پوز موبایل
جاوا توسط جیمز گاسلینگ در سال 1995 در Sun Microsystems توسعه و ایجاد شد، جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا و همه منظوره است. این زبان برنامه نویسی برای پیروی از مفهوم WORA ساخته شده است که به معنای Write Once Run Anywhere است، یعنی کد جاوا کامپایل شده می تواند بر روی تمام پلتفرم هایی که جاوا را پشتیبانی می کنند بدون نیاز به کامپایل مجدد اجرا شود. جاوا برنامه های مختلفی را در زمینه توسعه تلفن همراه ارائه می دهد که توسعه برنامه های وب مهمترین زمینه ها است. جدا از این، شما می توانید اتصال به پایگاه داده، برنامه های کاربردی دسکتاپ، سرورهای وب ، بازی ها با زبان برنامه نویسی جاوا توسعه دهید. همچنین جاوا پشتیبانی خود را در سیستم های تعبیه شده و برنامه های علمی ارائه می دهد.

 
چگونه پروژه های عملی برنامه نویسی جاوا را انجام دهیم؟

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir


اگه مبتدی هستید ابتدا باید با شرکت در یک دوره برنامه نویسی جاوا آموزش ببینید و با تمرین و تلاش فراوان مهارت و تخصص لازم را کسب کنید. البته مهم در حال آموزش بودن است و شما می توانید به صورت خودآموز زبان برنامه نویسی جاوا را یاد بگیرید که در نگاه اول فکر می کنید هزینه ای نکردید اما باید بهتون بگم شما با آزمون و خطا کردن زمان تون رو هزینه می کنید.
یک شیوه یادگیری دیگه جاوا هم استفاده از تجربیات و تخصص یک برنامه نویس حرفه ای جاوا به صورت کلاس خصوصی جاوا است. در این شیوه یک مدرس برنامه نویسی جاوا به صورت خصوصی و از راه دور به شما آموزش،تمرین و پروژه میدهد و به چالش های پیش آمده در انجام پروژه برنامه نویسی جاوا شما پاسخ می دهد و به راحتی رفع اشکال می کنید و این مدرس جاوا که خود برنامه نویس حرفه ای جاوا هم است حامی و پشتیبان شما خواهد بود .این شیوه برای دانشجویانی که میخوان درس برنامه نویسی جاوا خود را پاس کنند و فرصت یادگیری ندارند و نمی خواهند آزمون و خطا کنند توصیه می شود.

 
بهترین پروژه های جاوا برای مبتدی ها

    مبدل ارز (Currency Converter)
    کشورهای مختلف ارزهای متفاوتی دارند و این ارزها دارای تغییرات روزانه نسبت به یکدیگر هستند. مردم باید در حین نقل و انتقال پول از آخرین نرخ تبدیل ارز مطلع شوند. بنابراین، مبدل ارز یک پروژه مینی زبان برنامه نویسی جاوا است که یک رابط مبتنی بر وب برای مبادله/تبدیل پول از یک ارز به ارز دیگر فراهم می کند. این با استفاده از ویژگی های وب Ajax، Java servlets توسعه یافته است. چنین برنامه هایی برای تجارت، سهام و حوزه های مرتبط با امور مالی استفاده شده است.

     
    بازی آجر شکن(Brick Breaker Game)
    بازی Brick Breaker شامل آجرهایی است که در بالای صفحه قرار گرفته اند. بازیکن به عنوان یک توپ کوچک نشان داده می شود که روی یک پلت فرم کوچک در پایین صفحه قرار می گیرد. با کمک کلیدهای جهت دار روی صفحه کلید می توان راکت را از چپ به راست روی صفحه جابجا کرد. بازیکن از یک راکت در پایین صفحه برای حفظ توپ استفاده می کند. هدف این است که آجرها را بدون از دست دادن توپ با راکت خود بشکنید. این پروژه زبان برنامه نویسی جاوا از مفاهیم OOPS و موارد دیگر استفاده می کند.
    پروژه بازی مار در جاوا(Snake Game in Java )
    اگر یک بچه دهه 60 و 70 یا یک بزرگسال هستید، احتمالاً این بازی را روی تلفن های خود بازی کرده اید. آیا تا به حال به ساخت این بازی فکر کرده اید؟ هدف از این بازی این است که مار را وادار به خوردن نشانه هایی می کند که غذای او هستند بدون اینکه مار به مرزهای روی صفحه برخورد کند. هر بار که مار نشانه را می خورد، بهش امتیاز داده می شود و بزرگتر می شود. زمانی که مار محدوده مرزها را لمس کند بازیکن بازنده می شود و امتیاز نهایی نمایش داده می شود.

 
اگر فرصت انجام پروژه برنامه نویسی جاوای خود را ندارید

گاهی ما یک پروژه برنامه نویسی جاوا داریم که مهارت انجام آن را نداریم یا حتی مهارت انجام پروژه برنامه نویسی جاوای خود را داریم اما زمان کافی برای انجام آن را نداریم. در اینگونه مواقع سایت های فریلنسری به دلیل داشتن برنامه نویس های متعدد پاسخگوی نیازهای پروژه های برنامه نویسی جاوا شما از مبتدی تا سطح پیشرفته و سازمانی و تجاری هستند.
حالا کدوم سایت فریلنسری برای انجام پروژه های جاوا مناسب است؟

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir


سایت های برنامه نویسی زیادی در ایران وجود دارد که می توانید پروژه های جاوا خود را به آنها واگذار کنید.اما چطور بهترین رو انتخاب کنیم؟ پاسخ تون رو با یک سوال شروع می کنم، شما وقتی میخواید دندان خودتون رو درمان کنید،پیش پزشک عمومی میروید یا دندان پزشک؟ جواب مسلما دندان پزشک است،حالا کدام دندان پزشک را انتخاب می کنید؟ دندان پزشکی که مطبش خلوت است یا دندان پزشکی که پر مشتری است؟ مسلما دندان پزشکی که پر مشتری است چون علاوه بر تخصص تجربه بیشتری نیز دارد.

جاواپرو یکی از سایت هایی است که به صورت تخصصی در زمینه برنامه نویسی جاوا فعالیت دارد و با داشتن برنامه نویس های حرفه ای و مسلط بر فریمورک های سازمانی جاوا رزومه قوی در انجام پروژه های جاوا دارد که می توانید انجام پروژه های برنامه نویسی جاوا خود را به متخصصین این سایت واگذار کنید.
    ساعت دیجیتال
    ساخت یک مبدل وزن
    ساخت یک مبدل دما
    ساخت یک Generator اعداد تصادفی
    ساخت ابزار ماشین حساب BMI
    ساخت ماشین حساب درصدی
    ساخت ابزار شمارش کلمات
    ساخت اپلیکیشن جمع ریاضی
    ساخت یک برنامه برای تعیین سال کبیسه

 توضیحات دوره

جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است که عمدتاً این محبوبیت به دلیل تنوع کارایی و سازگاری آن است. جاوا را می توان برای کارهای زیادی از جمله توسعه نرم افزار، اپلیکیشن های موبایل و توسعه سیستم های بزرگ استفاده کرد. جاوا بر روی دستگاه های اندروید اجرا می شود، زیرا سیستم عامل تلفن همراه به زبان جاوا نوشته می شود. دانستن جاوا فرصت های زیادی را به عنوان یک توسعه دهنده به روی شما باز می کند.

یادگیری کدنویسی می تواند هم سرگرم کننده و هم مفید باشد. جاوا یک زبان برنامه نویسی مفید، قوی و محبوب برای شروع این سفر است. این دوره از ابتدا تا آخر آن به صورت عملی و کاربردی است. بهترین راه برای یادگیری این است که کار کدنویسی را به صورت عملی انجام دهید تا نکات زیادی را یاد بگیرید.

جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا، مدرن، همه منظوره و حساس به حروف بزرگ و کوچک است. یکی از دلایل محبوبیت جاوا این است که مستقل از پلتفرم است. شما فقط باید یک بار کد جاوا را بنویسید و سپس آن را روی هر پلتفرمی خواه مک، ویندوز یا لینوکس اجرا کنید.

در این دوره ما 10 پروژه عملی و مفید را مرحله به مرحله ایجاد خواهیم کرد تا به شما در ایجاد مهارت های برنامه نویسی که آموزش جاوا به وفور پیدا میشه. رایگان و غیر رایگان، انگلیسی و فارسی. ولی چیزی که به وفور پیدا نمیشه آموزش انجام پروژه در جاوا هست و به نظرم اونجوری که باید، به این بخش اهمیت داده نشده .

چیزی که مهمه اینه که ما مفاهیم برنامه نویسی جاوا یا هر زبان دیگه رو یاد گرفتیم. بعدش باید چیکار کنیم؟ آیا باید بگیم که من چون آموزش دیدم، دیگه همه چیو بلدم و دیگه به انتهاش رسیدم؟ پاسخ قطعا منفیه. این تازه شروع کار هست. چرا که شما با چیزی که یاد گرفتید باید حالا شروع کنید به انجام دادن تمرینو پروژه که این یادگیریتون یک سودی براتون داشته باشه. حالا این سود میتونه مالی باشه و یا افزایش سطح دانش در اون حوزه.

کاری که ما کردیم این بود که اومدیم چندین پروژه رو از دانشگاه های داخلی و خارجی مختلف یا جاهای دیگه مثل کمپ های آموزش زبان های برنامه نویسی بدست اوردیم و میخواهیم اونارو انجام بدیم تا با شیوه ی ساخت انواع پروژه آشنا بشیم و بتونیم هر پروژه ی دیگه ای رو انجام بدیم. چون پروژه ها معمولا در یک حد و سطح هستند.

در انتهای این دوره اگر که خوب تلاش کرده باشید، میتونید پروژه های مختلف رو از جاهای مختلف بگیرید و انجام بدید و هم دانشتون زیادتر بشه و هم به پول های خوبی برسید .

نکته ی آخر هم اینکه شما باید جاوا رو تا حد خوبی بلد باشید. چون ما اینجا آموزش جاوا نمیدیم. فقط انجام پروژه هست و این پروژه ها داخلشون دیزاین پترن، کار با فایل های txt و json، برنامه نویسی تست محور با کمک JUnit، ارتباط با دیتابیس در جاوا و ... هم وجود داره.

پروژه هایی که ما توی این دوره انجام میدیم عبارت اند از:

۱- سیستم مدیریت کتابخانه

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir


۲- سیستم مدیریت موزیک

۳- پروژه ورزش

۴- سیستم بانک نرم افزار

۵- سیستم درخواست تاکسی (فاز ۱)

۶- سیستم درخواست تاکسی (فاز ۲)

۷- مدیریت بیمارستان

۸- شهردار (فاز ۱)

۹- شهردار (فاز ۲)

۱۰- یک پروژه از کانادا !

پس با ما توی دوره انجام پروژه با جاوا همراه باشید.

 


پیش نیاز های دوره :

    آشنایی با شی گرایی در جاوا


فهرستـــ ویدیوها
مدت زمان دوره 28:51:00

    با مشاهده آنلاین جلسات در سایت ، هزینه اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

1

    معرفی دوره

00:05:32
2

    معرفی ابزار

00:03:51
3

    سیستم مدیریت کتابخانه (متن پروژه)

00:16:19
4

    سیستم مدیریت کتابخانه (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:17:17
5

    سیستم مدیریت کتابخانه (پیاده سازی کلاس اری لیست)

00:20:41
6

    سیستم مدیریت کتابخانه ( اضافه کردن و نمایش کاربر جدید با استفاده از کلاس اری لیست اختصاصی)

00:28:21
7

    سیستم مدیریت کتابخانه (اضافه کردن یک کتاب جدید و نمایش کتاب های موجود در کتابخانه)

00:19:22
8

    سیستم مدیریت کتابخانه (امانت گرفتن کتاب توسط کاربر)

00:22:08
9

    سیستم مدیریت کتابخانه (ادامه پیاده سازی امانت گرفتن کتاب و لیست کتاب های امانت گرفته شده کاربر)

00:19:03
10

    سیستم مدیریت کتابخانه (پس دادن کتاب امانت گرفته شده توسط کاربر)

00:24:19
11

    سیستم مدیریت کتابخانه (رفع باگ و نهایی سازی پروژه )

00:19:57
12

    سیستم مدیریت موزیک (متن پروژه)

00:09:16
13

    سیستم مدیریت موزیک (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:15:56
14

    سیستم مدیریت موزیک (اضافه کردن آهنگ جدید)

00:25:28
15

    سیستم مدیریت موزیک (حذف آهنگ)

00:17:03
16

    سیستم مدیریت موزیک (اضافه کردن آلبوم به playlist )

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir


17

    سیستم مدیریت موزیک (پیاده سازی رفتن به آهنگ بعدی و قبلی)

00:22:17
18

    سیستم مدیریت موزیک (نهایی سازی پروژه )

00:22:31
19

    پروژه ورزش (متن پروژه)

00:11:44
20

    پروژه ورزش (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:17:46
21

    پروژه ورزش (پیاده سازی توابع خواسته شده)

00:20:12
22

    پروژه ورزش (باز نویسی متد toString)

00:24:26
23

    پروژه ورزش (کار با فایل)

00:24:00
24

    پروژه ورزش (کار با فایل)

00:16:45
25

    سیستم بانک نرم افزار (متن پروژه)

00:11:42
26

    سیستم بانک نرم افزار (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:24:47
27

    سیستم بانک نرم افزار (پیاده سازی تابع مقایسه دو زمان)

00:18:56
28

    سیستم بانک نرم افزار (پیاده سازی تابع مقایسه دو زمان)

00:21:04
29

    سیستم بانک نرم افزار (پیاده سازی امانت گرفتن و پس دادن نرم افزار)

00:22:50
30

    سیستم بانک نرم افزار (پیاده سازی امانت گرفتن و پس دادن نرم افزار)

00:23:11
31

    سیستم بانک نرم افزار (پیاده سازی امانت گرفتن و پس دادن نرم افزار و رفع باگ)

00:23:22
32

    سیستم بانک نرم افزار (پیاده سازی امانت گرفتن و پس دادن نرم افزار)

00:23:18
33

    سیستم بانک نرم افزار (پیاده سازی امانت گرفتن و پس دادن نرم افزار)

00:18:33
34

    سیستم بانک نرم افزار (پیاده سازی امانت گرفتن و پس دادن نرم افزار)

00:27:50
35

    سیستم بانک نرم افزار (نهایی سازی پیاده سازی امانت گرفتن و پس دادن نرم افزار)

00:13:05
36

    سیستم بانک نرم افزار (معرفی JUnit و استفاده از آن در پروژه)

00:21:44
37

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 1 (متن پروژه)

00:12:21
38

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 1 (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:17:34
39

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 1 (ساخت table مسافران و راننده و وسلیه نقلیه در دیتابیس و import کردن mysql connector به کتابخانه جاوا)

00:20:08
40

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 1 (insert کردن اطلاعات راننده و وسلیه نقلیه به دیتابیس از جاوا )

00:24:53
41

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 1 (insert کردن اطلاعات راننده و وسلیه نقلیه به دیتابیس از جاوا )

00:20:45
42

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 1 (استفاده از دیزاین پترن singleton برای ارتباط با دیتابیس)

00:12:51
43

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 1 (insert کردن اطلاعات مسافر به دیتابیس از جاوا)

00:22:10
44

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 1 (افزایش اعتبار کیف پول مسافر)

00:17:02
45

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 1 (گرفتن اطلاعات از دیتابیس و نمایش اطلاعات مسافران و راننده ها همراه با وسیله نقلیه شان)

00:13:06
46

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 2 (متن پروژه)

00:11:26
47

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 2 (ساخت کلاس و table سفر در جاوا و دیتابیس)

00:17:51
48

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 2 (اضافه کردن عملکرد های جدید به مسافر و راننده)

00:19:16
49

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 2 (انتخاب راننده مناسب برای انجام سفر)

00:20:44
50

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 2 (انتخاب راننده مناسب برای انجام سفر و ایجاد سفر جدید)

00:22:55
51

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 2 (ایجاد سفر جدید و اضافه کردن آن به دیتابیس)

00:20:34
52

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 2 (ایجاد سفر جدید و اضافه کردن آن به دیتابیس)

00:19:22
53

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 2 (پایان سفر)

00:29:38
54

    سیستم درخواست تاکسی - فاز 2 (ادامه پایان سفر و نمایش سفر های در حال انجام با استفاده از دیتابیس)

00:26:59
55

    مدیریت بیمارستان (متن پروژه)

00:06:45
56

    مدیریت بیمارستان (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:19:53
57

    مدیریت بیمارستان (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:22:01
58

    مدیریت بیمارستان (ثبت نام و ورود بیمار و مدیر سامانه)

00:21:50
59

    مدیریت بیمارستان (ورود پزشک و اضافه کردن پزشک جدید توسط مدیر)

00:17:37
60

    مدیریت بیمارستان (پیاده سازی توابع مربوط به بیمار)

00:16:14
61

    مدیریت بیمارستان ( پیاده سازی استخدام منشی و اضافه کردن دارو)

00:21:10
62

    مدیریت بیمارستان (پیاده سازی گرفتن نوبت برای بیمار)

00:19:29
63

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir


    مدیریت بیمارستان (پیاده سازی ویزیت بیمار توسط پزشک)

00:22:48
64

    مدیریت بیمارستان (پیاده سازی تجویز نسخه برای بیمار)

00:18:49
65

    مدیریت بیمارستان (تست نهایی پروژه)

00:06:56
66

    شهردار - فاز 1 (متن پروژه)

00:10:48
67

    شهردار - فاز 1 (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:20:04
68

    شهردار - فاز 1 (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:19:45
69

    شهردار - فاز 1 (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:16:14
70

    شهردار - فاز 1 (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)

00:15:22
71

    شهردار - فاز 1 (ساخت انواع ترمینال)

00:18:47
72

    شهردار - فاز 1 (خرید وسایل نقلیه مربوط به هر ترمینال)

00:22:19
73

    شهردار - فاز 1 (خرید وسایل نقلیه مربوط به هر ترمینال)

00:17:24
74

    شهردار - فاز 1 (خرید وسایل نقلیه مربوط به هر ترمینال)

00:16:40
75

    شهردار - فاز 1 (اضافه کردن راننده به هر ترمینال)

00:18:46
76

    شهردار - فاز 1 (نمایش اطلاعات همه ی ترمینال ها)


    شهردار - فاز 1 (ساخت هتل و اتاق ها)

00:16:31
78

    شهردار - فاز 1 (نمایش اطلاعات همه ی هتل ها)


    شهردار - فاز 2 (متن پروژه)



    شهردار - فاز 2 (پیاده سازی بخش های پایه ای پروژه)


    شهردار - فاز 2 (پیاده سازی بخش های پایه ای پروژه)


    شهردار - فاز 2 (پیاده سازی کلاس سفر)

    شهردار - فاز 2 (پیاده سازی متد های سفر جدید، محاسبه هزینه سفر و مرتب سازی سفر ها)


    شهردار - فاز 2 (ساخت Exception اختصاصی)



    شهردار - فاز 2 (پیاده سازی اضافه کردن سفر جدید)



    شهردار - فاز 2 (پیاده سازی اضافه کردن سفر جدید)

    شهردار - فاز 2 (اتمام پروژه)



    یک پروژه از کانادا (متن پروژه)


    یک پروژه از کانادا (پیاده سازی کلاس های اصلی پروژه)


    یک پروژه از کانادا (اضافه کردن پکیج جدید و نمایش تمام پکیج ها)



    یک پروژه از کانادا (نمایش پکیج های overdue و upcoming)

00:20:20
92

    یک پروژه از کانادا (حذف و علامت گذاری پکیج ها)


93

    یک پروژه از کانادا (نوشتن اطلاعات پکیج ها در فایل json با استفاده از gson)



    یک پروژه از کانادا (خواندن اطلاعات پکیج ها از فایل json با استفاده از gson)

00:09:30
95

    صورت سوال و سورس کد همه ی پروژه ها
ام پروژه برنامه نویسی

دپارتمان کامپیوتر و فناوری اطلاعات چند ضلعی آمادگی دارد تا در زمینه انجام پروژه های برنامه نویسی با زبان های مختلف به کارفرمایان گرامی خدمت رسانی کند. خدمات چند ضلعی شامل برنامه نویسی به زبان های برنامه نویسی مختلف نظیر پایتون، سی، متلب، جاوا و ... است. کافیست درخواست خود را از طریق فرم سفارش برای ما ارسال فرمایید تا پس از بررسی جزییات سفارش ما توسط کارشناسان چند ضلعی، هزینه و زمان لازم برای انجام پروژه شما ارسال شود.


سفارش پروژه برنامه نویسی

اهم خدمات ما در زمینه انجام پروژه تخصصی و صنعتی کامپیوتر و برنامه نویسی
انجام پروژه برنامه نویسی متلب
انجام پروژه برنامه نویسی با پایتون
انجام پروژه برنامه نویسی
انجام پروژه طراحی سایت و سئو
انجام پروژه های برنامه نویسی در زبان های مختلف

    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان C
    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان C++
    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان C#
    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان جاوا Java
    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان اسمبلی  (Assembly(X86-X64-8051-MIPS-VAX-AVR-ARM
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان پایتون  Python
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان VHDL
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان  Verilog
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان اس کیو ال SQL
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان اوراکل Oracle
    انجام پروژه برنامه نویسی اندروید
    انجام پروژه متلب
    انجام پروژه گمز GAMS

    انجام پروژه های میپل Maple
    انجام پروژه های برنامه نویسی متلب MATLAB
    انجام پروژه های برنامه نویسی با فلش Flash
    انجام پروژه Spim
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان اندروید Android
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان فرترن Fortran
    انجام پروژه های HTML
    انجام پروژه های برنامه نویسی XML
    انجام پروژه های ّرنامه نویسی PHP JSP Jquery CSS
    انجام پروژه برنامه نویسی روی GPU و CUDA
    انجام پروژه فرترن Fortran
    انجام پروژه پایتون
    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان R

 
انجام پروژه های تخصصی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
تدریس خصوصی و آموزش انجام پروژه‌های برنامه نویسی به زبان‌های مختلف

    انجام پروژه مهندسی نرم افزار
    انجام پروژه محاسبات عددی
    انجام پروژه پردازش تصویر
    انجام پروژه فازی
    انجام پروژه شبکه عصبی
    انجام پروژه گراف
    انجام پروژه شبکه های اجتماعی
    انجام پروژه پایگاه داده
    انجام پروژه داده کاوی
    انجام پروژه هوش مصنوعی
    انجام پروژه تشخیص چهره

    اانجام پروژه یادگیری ماشین
    انجام پروژه سیستم عامل
    انجام پروژه میکروکنترلر Cv avr
    انجام پروژه معماری کامپیوتر
    انجام پروژه مدار منطقی
    انجام پروژه FPGA
    انجام پروژه طراحی الگوریتم
    انجام پروژه VLSI
    انجام پروژه کامپایلر
    پروژه برنامه نویسی CUDA پیاده سازی روی GPU

پرسش‌های متداول درباره انجام پروژه مهندسی کامپیوتر و برنامه نویسی
۱هزینه ارسال سفارش پروژه برنامه نویسی و کامپیوتر برای چند ضلعی و بررسی اولیه چقدر است؟
ارسال سفارش در چند ضلعی رایگان است. شما میتوانید بصورت رایگان درخواست انجام پروژه خود را ارسال کنید و بعد از ارزیابی و قیمت گذاری، برای انجام پروژه تصمیم بگیرید.
۲
نحوه قیمت گذاری سفارش پروژه برنامه نویسی و کامپیوتر من چگونه است؟
۳
بررسی و قیمت گذاری پروژه برنامه نویسی من چقدر زمان خواهد برد؟
۴
در صورت عدم انجام مناسب پروژه برنامه نویسی خود چکار باید بکنم؟
۵
برای خرید پروژه آماده کامپیوتر از کجا اقدام کنم؟
۶
رشته من مهندسی کامپیوتر هست و تمایل به همکاری با چند ضلعی در زمینه انجام پروژه های کامپیوتر دارم، چکار باید بکنم؟
پرسش-های-متداول-درباره-انجام-پروژه


انجام پروژه برنامه نویسی را به ما بسپارید!!!!

انجام انواع پروژه های برنامه نویسی در زبان ها و نرم افزارهای مختلف " " سفارش خود را با پیامرسان ارسال فرمایید: @OjDanesh نرم انجام پروژه متلب Matlab و maple (Flash(action script (Flex bison (linuxe syntax sementic code... 09212394018 @OjDanesh OjDaanesh@gmail.com تماس: 02188263128 موسسه پروژه سرای اوج دانش

انجام پروژه برنامه نویسی را به ما بسپارید!!!!
۲ روز پیش | تهران | اوج دانش
انجام برنامه نویسی جاوا Java و جاوا

انجام برنامه نویسی جاوا Java و جاوا اسکریپت Java script را به ما بسپارید! انجام پروژه های جاوا java توسط کارشناسان مجرب پروژه سرا با قیمت و کیفیت مناسب انجام میشود اکثرا برنامه نویسان در انجام پروژه جاوا خود با مشکل مواجه هستند و به دنبال یک موسسه مطمئن برای پروژه جاوا خود می باشند. پروژه سرای اوج دانش

۲ روز پیش | تهران | اوج دانش
انجام پروژه های پردازش تصویر فازی ، الگوریتم ژنتیک

انجام کلیه پروژه های دانشجویی درسراسرایران @تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی  بیش از 20 پروژه برنامه نویسی وپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم رایانه دانشگاه های... پروژه پایتخت توسط خودگروه  انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان ایرانی داخل و خارج ازکشوررشته کامپیوتر @صادقی 09367292276 hamid.namalom1@gmail.com azsoft.ir

۶ روز پیش | تهران | صابریان
انجام کلیه پروژه های دانشجویی asp.netL

انجام کلیه پروژه های دانشجویی درسراسرایران @تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی  بیش از 20 پروژه برنامه نویسی وپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم رایانه دانشگاه های... پروژه پایتخت توسط خودگروه  انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان ایرانی داخل و خارج ازکشوررشته کامپیوتر @ 8051 azsoft.ir 09367292276

۶ روز پیش | تهران | صابری
انجام کلیه پروژه های دانشجویی در سراسر ایران AS

نجام کلیه پروژه های دانشجویی درسراسرایران @تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی  بیش از 20 پروژه برنامه نویسی وپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم رایانه دانشگاه های... پروژه پایتخت توسط خودگروه  انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان ایرانی داخل و خارج ازکشوررشته کامپیوتر @ ماشین ها * هوش مصنوعی * کامپایلر

۶ روز پیش | تهران | نوید صادقی
انجام پروژه برنامه نویسی - انجام پروژه دانشجویان

انجام پروژه برنامه نویسی در سراسر کشور انجام پروژه visual بیسیک و پروژه برنامه نویسی سی شارپ و ... توسط افراد متخصص انجام پروژه های دانشجویی شامل : پاورپوینت ترجمه (Translate) اچ تی ام ال (HTML) ارنا (Arena) اس... جاوا (JavaScript) دلفی (Delphi) رشنال رز (RationalRose) سی (C-C++) اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید .

۱ هفته پیش | کرج | نوید صادقی
انجام پروژه الگوریتم ژنتیک در با متلب matlab ga

azsoftir@gmail.com 09367292276 azsoft.ir 09367292276 صادقی انجام پروژه الگوریتم ژنتیک در با متلب matlab ga انجام پروژه الگوریتم ژنتیک در با متلب matlab پروژه های بهینه سازی دانشجویی برنامه نویسی کد نویسی الگوریتم ژنتیک تک هدفه چند هدفه ga... انجام پروژه های برنامه نویسی matlab متلب لینوکس azsoftir@gmail.com 09367292276 azsoft.ir 09367292276 صادقی azsoftir@gmail.com 09367292276 azsoft.ir 09367292276 صادقی

۱ هفته پیش | تهران | کیان
انجام پروژه های برنامه نویسی MATLAB

انجام پروژه متلب انجام پروژه مطلب فیلم آموزشی پروژه +آموزش حضوری پروژه09367292276 azsoftir@gmail.com azsoftir.com 09367292276 azsoftir@gmail.com ... انجام پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری الگوریتم های فرا ابتکاری گسسته و پیوسته ... پروژه پیاده سازی و آموزش داده خواهد شد 09367292276 azsoftir@gmail.com azsoftir.com 09367292276 azsoftir@gmail.com ...

۱ هفته پیش | تهران | زوار
انجام پروژه و پایان نامه مهندسی برق کنترلاکثر مجلا

انجام پروژه و پایان نامه مهندسی برق کنترلاکثر مجلات علمی و پژوهشی از دانشجویان و نویسندگان انتظار... پروژه و پایان نامه شما عزیزان در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت توسط دانش آموختگان دانشگاه... پروژه های تمامی درس های این رشته در کلیه سطوح شامل تحقیق . برنامه نویسی , طراحی سایت ,... است. 09367292276 azsoftir@gmail.com azsoftir.com 09367292276

۱ هفته پیش | تهران | زوار
انجام تمامی پروژه های برنامه نویسی تحت تمامی زبان

انجام تمامی پروژه های برنامه نویسی تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی انجام پروژه های تخصصی رشته مهندسی نرم افزار و شبکه ومخابرات برای محققین ایرانی داخل و خارج ازکشور انجام تحقیقات تخصصی و پروپوزال های تحقیقاتی برای شرکتها و برای محققین داخل و خارج از کشور... انجام تمامی خدمات مربوط به تهیه پیشنهادیه تحقیق ( proposal ) مشاوره و تدوین تحقیق های...

۱ هفته پیش | زرین آباد | حامدی
انجام تمامی پروژه های برنامه نویسی تحت تمامی زبانه

نجام تمامی پروژه های برنامه نویسی تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان ایرانی داخل و خارج ازکشوررشته کامپیوتر انجام پایان نامه و پروپوزال های دانشجویی مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد،دکترا... انجام تمامی خدمات مربوط به تهیه پیشنهادیه پایان نامه( proposal ) -نگارش و تدوین انواع...

۱ هفته پیش | چورزق | صبری
انجام کلیه خدمات برنامه نویسی و پروژه های دانشجویی

دیگر نگران پروژه های خود نباشید و فقط با یک تماس پروژه را تحویل بگیرید. پاورپوینت ترجمه (translate) اچ تی ام ال (html) ارنا (arena) اس... جاوا (javascript) دلفی (delphi) رشنال رز (rationalrose) سی (c-c++) سی شارپ (c#) طرح... پروژه شبیه سازی سیستم جامع مدیریت مشاور املاک سورس کد و مستندات VB + SQL Server + Crystal...

۱ هفته پیش | تهران | شریفی
انجام پروژهای دلفی ، جاوا ، مبانی مهندسی ، ویژوال

انجام پروژهای دلفی ، جاوا ، مبانی مهندسی ، ویژوال بیسیک ، آندروید PHP SQLSERVER2000 SQLServer2005 WebServices Access Csharp Android POS سی... پروژه های آماده : سیستم انبار - سیستم کتابداری - سیستم فروش و صورتحساب- سیستم حضورغیاب... پروژه اندروید, پروژه دانشجویی اندروید طراحی و ساخت انواع نرم افزار موبایل با استفاده از جدیدترین متدد...

۱ هفته پیش | تهران | شریفی
انجام پروژه الگوریتم ژنتیک ga genetic algorithm

انجام پروژه الگوریتم ژنتیک ga genetic algorithm در با متلب matlab مهندسی صنایع و پروژه های بهینه سازی دانشجویی برنامه نویسی کد نویسی الگوریتم ژنتیک تک هدفه چند هدفه NSGA... انجام پروژه الگوریتم مورچگان ACO - ANT COLONY OPTIMIZATION الگوریتم تبرید شبیه سازی Simulated... انجام پروژه Excell azsoftir@gmail.com 0936-729-2276 azsoft.ir azsoftir@gmail.com 0936-729-2276 azsoft.ir

۱ هفته پیش | اندیشه | صبری
پروژه های جاوا

مرکز مشاوره و انجام پایان نامه ما شامل تعداد زیادی از فارغ التحصیلان و اساتید برتر دانشگاه های ایران... انجام پروپوزال و پایان نامه به همراه خدمات کامل آموزش ، مشاوره و انجام کامل می باشد. ترجمه تخصصی و حرفه ای و تجزیه وتحلیل و خدمات پایان نامه و انجام مقاله خوزستان و انجام پایان نامه پژوهش هنر و پایان نامه مدیریت زنجیره تامین و نگارش پایان نامه و

پروژه های جاوا
۱ ماه پیش | کرمان | خانم حمیدی
انجام پروژه های برنامه نویسی توسط مهندسین مجرب

انجام پروژه های برنامه نویسی توسط مهندسین مجرب بهترین خدمات انجام پروژه های وب سایت، جاوا، مبانی مهندسی، ویژوال بیسیک ، آندرویدو پایتون با کمترین هزینه انجام پروژه های برنامه نویسی با بهترین کیفیت ,Python ,SQLSERVER ,WebServices , Csharp ,Android POS پروژه های آماده : سیستم انبار - سیستم کتابداری - سیستم فروش و صورتحساب - سیستم حضورغیاب...

۹ ماه پیش | تهران | اشکانی
پروژه های جاوا تحت موبایل

برای دانلود رایگان دموی پروژه ها و نیز مشاهده قیمت ها به سایت اصلی ما به نشانی زیر مراجعه کنید : 0936729227 hamid.namalom1@gamail.com azsoft.ir0936729227 hamid.namalom1@gamail.com azsoft.ir برخی پروژه های انجام شده با زبان جاوا تحت موبایل : ================================================================= بازی...

۱۱ ماه پیش | تهران | نوید صادقی
انجام پروژه های دانشجویی asp,c#,vb.net,vb6,php,c

جام کلیه پروژه های دانشجویی درسراسرایران @تحت تمامی زبانهای برنامه نویسی بیش از 20 پروژه برنامه نویسی وپایان نامه پروپوزال های دانشجویی از دپارتمان علوم رایانه دانشگاه های... پروژه پایتخت توسط خودگروه  انجام پروژه های دانشجویی برای دانشجویان ایرانی داخل و خارج ازکشوررشته کامپیوتر @ بگیرید 09367292276 mamadomidi.com


انجام پروژه های دانشگاهی رشته ی کامپیوتر

ژه فروشگاه قطعات کامپیوتری با اکسس Access قیمت :14500 تومان ( چهارده هزار و پانصد... پروژه پایگاه داده با اکسس توضیحات : پروژه پایگاه داده سیستم فروشگاه قطعات کامپیوتری در نرم افزار اکسس این پروژه شامل موارد زیر می باشد : - طراحی و پیاده سازی جداول برنامه ... ادامه مطلب » پروژه کامپیوتر نوع فایل: فلش , exe , sw

۱ هفته پیش | بومهن | azsoft
انجام پروژه های برنامه نویسی و پروژه های دانشجویی

سورس برنامه دستگاه اسکنر سایتهای پذیرش بیمار ساخت سایت دانشجویی با پایگاه داده نمودار... پروژهای مدیریت یک رستوران یک دانشگاه برنامه نویسی با زبان سی شارپ پمپ بنزین با آرنا شبیه... پروژه های نرم افزاری دانشجویی برنامه ماشین حساب با vb تحقیق پیاده سازی زبان html php پروژه پروژه لغوی پاسکال آدرس ایمیل های با net

انجام پایان نامه ارشد رساله دکتری ،پروپوزال مقاله

⭕تخفیف 30% فوری فقط تا امروز به دانشجویان گرامی ⭕گارانتی بازگشت وجه در صورت عدم... انجام پروپوزال و پایان نامه و رساله دکتری برق الکترونیک قدرت کنترل مخابرات انجام پروپوزال و پایان نامه مکانیک طراحی کاربردی جامدات تبدیل انرژی ساخت تولید هوافضا انجام پروپوزال و پایان نامه عمران سازه زلزله خاک و پی ژئوتکنیک مدیریت ساخت اب و فاضلاب...

پایان نامه برق
۷

آموزش تخصصی و پروژه محور اندروید android

مجتمع آموزشی مهرگان ⁕ بهترین آموزشگاه تدریس زبان های برنامه نویسی در اصفهان ⁕ ✅مجتمع... پروژه محور قرار می گیرید. به صورتی که پس از اتمام دوره شما کاملا به مباحث و تکنیک های کنترل پروژه با اندروید تسلط پیدا کرده و مانند یک برنامه نویسی موبایل حرفه ای شروع به تدریس نمایید.... جاوا شماره تماس مندرج تماس حاصل فرمایید.

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir


آموزش تخصصی و پروژه محور اندروید android
۷

آموزش برنامه نویسی جاوا مقدماتی

آموزش برنامه نویسی جاوا مقدماتی دوره آموزش جاوا مقدماتی با متد حرفهای و روش تدریس خاص خود به آموزش جاوا می پردازد. در این دوره به طور کامل و از صفر زبان جاوا را خواهید آموخت. زبان برنامه نویسی جاوا (Java)، زبانی شاخص، سطح بالا و همه منظوره است که در سیستم عامل های مختلفی قابل اجرا دنیا کاربرد دارد) استفاده کنید.




آموزش برنامه نویسی اندروید کاربرد برنامه نویسی اندروید چیست؟ اندروید یک سیستم عامل... پروژه های سنگین تر میتوانید آموزش های بیشتری دریافت کنید. در انتهای این دوره شما به طور... جاوا دارد. در این دوره آموزش برنامه نویسی اندروید میتوانید نکات بسیار مهم و مورد نیاز... پروژه های کاربردی، صفر تا صد برنامه نویسی اندرویدی را به شما عزیزان آموزش دهد. اگر قصد...

توسعه و برنامه نویسی اندروید
۷
امروز ۰۰:۴۷ | تهران | مجتمع فنی پلی تکنیک تهران
تازه های انجام پروژه جاوا
آموزش برنامه نویسی پایتون

مجتمع دیجیتال گیلان برگزار می کند: آموزش دوره های برنامه نویسی در رشت : برنامه... جاوا Java برنامه نویسی جاوا اسکریپت javascript ویژگی های دوره : *سیستم جداگانه برای هر کاربر در حین آموزش *اعطای... پروژه محور : شما در طول دوره پروژهای واقعی و کاربردی انجام می دهید *معرفی به بازار کار در صورت تایید اساتید *پشتیبانی آنلاین * مشاوره رایگان *...

آموزش برنامه نویسی پایتون
رشت | مجتمع دیجیتال گیلان
آموزش جاوا پیشرفته

آموزش جاوا پیشرفته کاربرد دوره آموزش جاوا پیشرفته چیست؟ جاوا یک زبان برنامه نویسی است که توسط جیمز گاسلینگ در سال 1991 ایجاد شده است. هدف از ساخت جاوا این بود که کاربر برنامه را یک بار بنویسد و از آن روی چندین سیستم عامل متفاوت استفاده... جاوا با این شعار بوده است. اولین نسخه قابل دسترس غیره. برنامه نویسی برای وسایل الکترونیکی

دوره آموزش جاوا پیشرفته
۷

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir


آموزش React JS مقدماتی

آموزش React JS مقدماتی کاربرد دوره آموزش React JS مقدماتی چیست؟ فریمورک ری اکت به... جاوا اسکریپت مانند Angular JS در MVC استفاده شود. در دوره آموزش مقدماتی ری اکت جی اس... جاوا اسکریپت آشنا می شوید و از مزایای آن در ساخت اپلیکیشن ها و وبسایت ها بهره می برید. دوره... جاوا اسکریپت آشنایی دارند و نسبت به ساخت یک صفحه وب علاقه مندند. توسعه دهندگان بکاند مانند...

آموزش React JS مقدماتی
۷
تهران | مجتمع فنی پلی تکنیک تهران
آموزش React JS پیشرفته

آموزش React JS پیشرفته کاربرد دوره آموزش React JS پیشرفته چیست؟ دنیای فرانت اند... انجام پروژههای برنامه نویسی متنوع با آنها آشنا شوید. استفاده از این ابزارها در کنار یکدیگر پیشرفت... پروژه های شما ایجاد می کند. بی جهت نیست که ری اکت جی اس در ردیف محبوب ترین و پرکاربردترین جاوا اسکریپت قرار گرفته است و شرکت های مطرح و بزرگ کشورهای پیشرفته نیز امروزه برای آموزش...

آموزش React JS پیشرفته
۷
تهران | مجتمع فنی پلی تکنیک تهران
دوره آموزشی آموزش Asynchronous در جاوا اسکریپت

دوره آموزشی آموزش Asynchronous در جاوا اسکریپت کاربرد دوره آموزش Asynchronous در جاوا اسکریپت چیست؟ جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی تکرشت های است که در یک زمان تنها یک اتفاق می تواند در... جاوا اسکریپت فقط می تواند یک جمله را در یک زمان در یک رشته واحد پردازش کند. مزیت زبانهای... برای تعیین وضعیت آب و هوا

دوره آموزشی آموزش Asynchronous در جاوا اسکریپت
۷
تهران | مجتمع فنی پلی تکنیک تهران
آموزش برنامه نویسی و اجرای دوره های کارآموزی

برگزاری کلاس های آموزش برنامه نویسی به زبان های جاوا ، پایتون ، c# c++ ، جاوا اسکریپت، html , css برنامه نویسی به زبان R آموزش برنامه نویسی در محیط های اندروید استودیو، ویژوال استودیو vs code آموزش و رفع نواقص پروژه های برنامه نویسی آموزش طراحی سایت و انجام خدمات سئو .

آموزش برنامه نویسی و اجرای دوره های کارآموزی
تهران | شرکت برنامه نویسی خیام
خرید پکیج آموزش گام به گام جاوا

در این پکیج آموزشی مبنای یادگیری Java SE (نسخه استاندارد) را فراهم کرده ایم تا بتوانید... جاوا اولین برنامه تان را بسازید یا به تنهایی قادر به بررسی ویژگی های مختلف این زبان باشید.... جاوا، داده ها را ذخیره کنید و با طرز بکارگیری اصول کدنویسی شیء محور مانند وراثت و چندریختی جاوا آشنا شوید. _ آموزش برای تمام علاقمندان به برنامه نویسی

خرید پکیج آموزش گام به گام جاوا

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir

۷

استخدام کد نویس حرفه ای برای یک پروژه بزرگ

به نام خدا درود بر شما من امیر قاسم عباسی هستم شرکت MAFIO تقدیم میکند . تا اخر... پروژه سنگین را انجام بدیم زبان های مورد نیاز 1- پایتون ، Payton 2- جاوا ، Java 3 - جاوا اسکریپت ، Java script 4 - C 5- ++C 6-R 7- C 8- PHP ( استخدام برنامه نویس php پروژه ای ) و هر زمانی دیگه ای که بلدین (ولی کاملا یاد داشته باشین ) *این

استخدام کد نویس حرفه ای برای یک پروژه بزرگ
تهران | MAFIO
استخدام برنامه نویس برای یک پروژه سنگین

به نام خدا من امیرقاسم عباسی هستم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.