انجام پروژه های جاوا

انجام پروژه های جاوا

انجام پروژه های جاوا

انجام پروژه های جاوا

انجام پروژه های جاوا

جاوا چیست؟
یک زبان برنامه‌نویسیِ شیءگرا است. نخستین بار توسط جیمز گاسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد گردید. در سال ۱۹۹۵ به عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. ایده شیء گرایی جاوا از زبان اسمال‌تاک گرفته شده است. یکی از قابلیت‌های بنیادین جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به این زبان نسبت به زبانهای نسل اول C بالا است. برنامه‌های جاوا به صورت بایت کد (کامپایل) می‌شوند و توسط JVM (ماشین مجازی جاوا) به کدهای ماشین تبدیل و اجرا می‌شوند. در صورت وجود JVM مانند سایر زبانهای مبتنی بر آن که وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیستند برنامه‌های نوشته شده به جاوا بر روی هر نوع سیستم عامل و هرگونه وسیلهٔ الکترونیکی قابل اجرا می‌باشند. شعار جاوا "یکبار بنویس و هر جایی اجرا کن (Write once, Run anywhere) " است که به همین ویژگی اشاره دارد.
Java-Thumbnail-1
برنامه‌های جاوا و اپلت ‌ها
جاوا برای نوشتن انواع برنامه‌های کاربردی مناسب است. با جاوا می‌توان انواع برنامه‌های زیر را نوشت:
برنامه‌های تحت وب
برنامه‌نویسی سیستم‌های کوچک مانند تلفن همراه، رایانه جیبی و …
برنامه‌های کاربردی بزرگ (Enterprise)
برنامه‌های رومیزی (Desktop)
و غیره.
قابلیت خاصی در جاوا وجود دارد بنام اپلت. اپلت‌ها امکانات فراوانی برای نوشتن برنامه‌های تحت وب در اختیار برنامه‌نویسان قرار می‌دهند. البته وجود ماشین مجازی جاوا برای اجرای اپلت لازم است. اپلت‌ها نظیر فناوری سیلورلایت شرکت مایکروسافت هستند که برنامه‌نویسان را قادر می‌سازد تا امکاناتی را به مرورگر کاربر بیفزایند. البته تفاوت این دو در امنیت می‌باشد به گونه‌ای که سیلورلایت به دلیل اینکه در محیطی به نام جعبه شنی (sandbox) اجرا می‌شوند امن هستند ولی اپلتها فاقد چنین امنیتی هستند و به سادگی هدف حملات استاندارد Social Engineering Toolkit واقع می‌شوند.
سیستم‌عامل: تا سال ۲۰۰۴ net. تنها بر روی پلت فرم ویندوز اجرا می‌شد و برخی ویندوز را سیستم‌عامل غیرقابل اعتمادی در برنامه‌نویسی Enterprise می‌دانستند
قابلیت حمل: جاوا بر روی سکوهای رایانش گوناگونی قابل اجرا است، از ATM و ماشین رختشویی گرفته تا سرورهای سولاریس با قابلیت پشتیبانی از 1024 CPU برای پردازش.
گروه 360 پروژه آمادگی کامل جهت انجام پروژه جاوا به صورت تخصصی و با توجه به اطلاعات، زمان و میزان هزینه مد نظر شما را دارد. تنها کافیست درخواست انجام پروژه جاوا خود را از طریق بخش ثبت سفارش ما ارسال نمایید. در 360 پروژه انجام پروژه جاوا توسط کارشناسان مجرب به صورت رقابتی انجام می پذیرد و این امر انتخاب بهترین مجری و برخورداری از مناسب ترین قیمت را تضمین می نماید.
کارشناسان تیم انجام پروژه 360 پروژه پس از بررسی پروژه، اقدام به ارائه پیشنهاد فنی و مالی با توجه به خواسته های شما می نمایند. لذا خواهشمند است اطلاعات پروژه خود را با توضیحات کامل در بخش ثبت سفارش بیان نمایید. همچنین می توانید در صورت فوری بودن سفارش با آی دی تلگرام مندرج در سایت در ارتباط باشید.
پروژه (karet) با داشتن تجربه‌ی چندین ساله در زمینه انجام پروژه های دانشجویی ، انواع پایان نامه ها و مقاله دانشجویی امکان انجام پروژه جاوا شما را با کیفیت بالا ، قیمت مناسب و به صورت تضمینی و فوری فراهم کرده است. در موسسه کارت، پایان نامه‌ ها و پروژه دانشجویی شما توسط متخصصان حوزه مورد نظر و به صورت کاملا حرفه‌ای انجام می‌شود. جهت سفارش مشاوره و انجام پروژه java در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری و در تمامی گرایش ها از طریق فرم زیر اقدام کنید و یا از طریق تلگرام و واتساپ با ما در ارتباط باشید.


    انتخاب فایل

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


مراحل ثبت سفارش در کارت پروژه
سوالات متداول
نحوه ثبت پروژه جاوا چگونه است؟
چه اطلاعاتی برای ثبت پروژه جاوا مورد نیاز است؟
هزینه و زمان انجام پروژه جاوا به چه صورت است؟
مدت زمان لازم برای بررسی پروژه جاوا و اعلام نتیجه چقدر است؟
پروژه های شما توسط چه کارشناسانی و با چه کیفیتی انجام می‌شوند؟
با چه تضمینی به تیم کارت پروژه اعتماد کنم؟
انجام پروژه جاوا در سریع‌ترین زمان و بالاترین کیفیت

انجام پروژه جاوا یکی از متداول‌ترین تکالیفی است که از طرف اساتید به دانشجویان رشته‌های مهندسی کامپیوتر و آی‌تی واگذار می‌شود. انجام این سری پروژه‌ها با وجود رواج زیادی که دارند به مشکلی اساسی برای دانشجویان تبدیل شده است. مشکل دانشجویان در خصوص انجام پروژه های جاوا از پیدا کردن موضوع برای انجام پروژه آغاز شده و پس از آن به فراهم کردن ملزومات لازم برای شروع به کار انجام پروژه جاوا و مراحل انجام کار و در آخر به گرفتن نتیجه مناسب از کار می‌رسد.

موضوعی که در این بین مطرح می‌شود این است که آیا با وجود زمان کمی که برای تحویل و انجام پروژه جاوا وجود دارد و آموزش نیمه کاملی که در دانشگاه به دانشجو ارائه می‌شود، آیا دانشجو می‌تواند بدون مشکل پروژه دانشجویی خود را انجام دهد؟
انجام پروژه جاوا در کارت پروژهپشتیبانی 24 ساعته پروژه جاوا در کارت پروژه
توضیحاتی در رابطه انجام پروژه جاوا

انجام پروژه های جاوا با کیفیت عالی به علت پیچیدگی و حساسیتی دارد مستلزم آن است که برنامه‌ریزی دقیقی برای آن انجام شود. اولین موضوعی که لازم است به آن بپردازید تعیین سطح پروژه است. اگر کمی با برنامه‌نویسی و مراحل آن ‌آشنایی داشته باشید، متوجه این موضوع هستید که انجام پروژه‌های جاوا با توجه به ساده و یا پیشرفته بودن نتیجه‌ای که قرار است از آن بگیریم از چند صد سطر تا میلیون‌ها سطر متفاوت است. بنابراین در اولین مرحله از سفارش و انجام پروژه برنامه نویسی java با قیمت مناسب باید هدف مشخص شود.

هدف یا تعیین موضوع پروژه شما اساسی‌ترین و تاثیرگذارترین مرحله در کل فرآیند انجام پروژه جاوا است. پس از آن لازم است تا به سراغ بستر مناسب برای انجام پروژه java جاوا رفته و سفارش و انجام پروژه جاوا  java را آغاز کنیم. تیم مشاوران ما در مجموعه کارت از مرحله ایده تا اجرا در کنار شما خواهند بود تا ضمن آسان‌تر کردن این مراحل برای شما، انجام پروژه های جاوا java را سرعت ببخشند. علاوه‌بر آن می‌توانید سفارش انجام پروژه خود را در در سایت karet.ir ثبت کرده و کلیه مراحل انجام آن را به ما واگذار کنید.
آشنایی با جاوا

با این حال، باید نگران کد ماشین باشید، زیرا برنامه نویسی همه چیز در مورد کد منبع است. ماشین این کد منبع را می‌فهمد و آن‌ها را به کد قابل فهم ماشینی، که یک کد اجرایی است، ترجمه می‌کند.
انجام پروژه جاوا، انجام پروپوزال، پایان نامه و ...سفارش انجام پروژه های جاوا java و سایر پروژه ها
خدمات ما در زمینه انجام پروژه جاوا java

جاوا یک زبان برنامه نویسی همه منظوره، مبتنی بر کلاس و شی‌گرا است که برای داشتن وابستگی‌های پیاده‌سازی کمتر طراحی شده است. همچنین جاوا یک پلتفرم محاسباتی برای توسعه برنامه است. بنابراین جاوا سریع، امن و قابل اعتماد است و به‌طورگسترده‌ای برای انجام پروژه جاوا java در لپتاپ‌ها، مراکز داده، کنسول‌های بازی، ابررایانه‌های علمی، تلفن‌های همراه و … استفاده می‌شود.

یک برنامه نویس جاوا برنامه‌ای را به زبانی که توسط انسان قابل خواندن است به نام کد منبع می‌نویسد. بنابراین، CPU  یا تراشه‌ها هرگز کد منبع نوشته شده در هیچ زبان برنامه نویسی را درک نمی‌کنند. این کامپیوترها یا تراشه‌ها فقط یک چیز را درک می‌کنند که به آن زبان ماشین یا کد می‌گویند. این کدهای ماشین در سطح CPU اجرا می‌شوند. بنابراین، کدهای ماشین متفاوتی برای مدل‌های دیگر CPU خواهد بود.

دامنه فعالیت مجموعه ما در زمینه انجام پروژه دانشجویی بسیار گسترده است و شما می‌توانید سفارش هر گونه پروژه خود از جمله انجام پروژه جاوا JAVA صد در صد تضمینی را در مجموعه ما ثبت کنید. در صورتی که تمایل به انجام پروژه های کامپیوتر همین حالا کلیک نمایید.
رشته‌های مرتبط با انجام پروژه های جاوا

به صورت کلی دانشجویان رشته‌های مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران، مهندسی برق و مهندسی معماری در  فرآیند تحصیل خود به کار با نرم‌افزار جاوا بر می‌خورند و تکلیفی تحت عنوان انجام پروژه های جاوا به آن‌ها سپرده می‌شود. همکاران ما در مجموعه کارت که از متخصصین باتجربه در این رشته‌ها هستند، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا پروژه java جاوا را در بالاترین سطح کیفیت و کارایی به شما تحویل دهند. لذا در صورتی که شما نیاز به انجام پروژه های کامپیوتر و سایر رشته‌ها دارید با ما تماس بگیرید.
صفر تا صد پروژه های دانشگاهی جاواصفر تا صد پروژه های دانشگاهی جاوا در سایت کارت
مراحل انجام پروژه java جاوا در سایت  karet.ir

انجام پروژه های جاوا در سایت کارت در شش مرحله انجام می‌شود که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

مرحله اول ثبت سفارش. در گام اول لازم است تا سفارش پروژه  java خود را در مجموعه کارت ثبت کنید. ثبت سفارش شما در مجموعه کارت از راه‌هایی همچون تلفن ثابت، تلفن همراه، واتساپ، تلگرام، اینستاگرام، ایمیل و ثبت آنلاین سفارش پروژه جاوا java در سایت امکان پذیر است.

مرحله دوم ارزیابی پروژه: پس از ثبت سفارش و انجام پروژه با جاوا، کارشناسان ما پروژه را از ابعاد مختلف بررسی خواهند کرد.

مرحله سوم اعلام شرایط: پس از بررسی کامل پروژه توسط کارشناسان ما مدت زمان تحویل پروژه java و دستمزد آن به شما اعلام خواهد شد.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


مرحله چهارم پرداخت بیعانه و شروع به کار. پس از اعلام شرایط و هزینه انجام پروژه های دانشجویی جاوا به شما لازم است تا برای شروع به کار، کارشناسان ما مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت کرده و پس از آن  انجام پروژه جاوا استارت می‌خورد.

مرحله پنجم تسویه و تحویل پروژه: در این مرحله پس از تسویه حساب کامل توسط مشتری، پروژه به شما تحویل داده می‌شود.

مرحله ششم انجام اصلاحات: در آخرین مرحله از سفارش و انجام پروژه برنامه نویسی java با قیمت مناسب شما تا 72 ساعت پس از تحویل پروژه زمان دارید تا پروژه را به صورت کامل بررسی کرده و ایرادات احتمالی آن را به کارشناسان ما اطلاع داده تا آن رابرطرف کنند.
هزینه و تعرفه انجام انجام پروژه های جاوا JAVA

تعیین هزینه و تعرفه سفارش پروژه java جاوا به عوامل مختلفی بستگی دارد. میزان پیچیدگی موضوع پروژه جاوا اولین عامل تاثیرگذار در تعیین قیمت آن است. با این وجود در مجموعه کارت هیچ نگرانی‌ای بابت هزینه انجام پروژه نخواهید داشت زیرا تعیین هزینه انجام پروژه جاوا توسط تیم کارشناسان متخصص ما انجام شده و همواره سعی ما بر این است تا ضمن ارائه باکیفیت‌ترین‌ پروژه جاوا java به شما عزیزان مناسب‌ترین و منصفانه‌ترین قیمت‌ها را حتی نسبت به رقبا به شما پیشنهاد کنیم.

پس از ثبت سفارش پروژه جاوا (java) شما در مجموعه کارت کارشناسان مربوطه با بررسی دقیق پروژه و مدنظر قرار دادن میزان پیچیدگی آن و محدوده زمانی تعیین شده از سوی شما برای انجام پروژه قیمت نهایی را به شما اعلام می‌کنند. چنانچه شما با مبلغ اعلام شده از سوی مجموعه موافق نباشید پروژه استارت نمی‌خورد.

علاوه بر انجام پروژه های
انجام پروژه جاوا توسط حرفه ای هاانجام پروژه جاوا توسط حرفه ای ها
زمان انجام پروژه java جاوا

با توجه به زمان محدودی که در اختیار دانشجو قرار می‌گیرد تا نسبت به تحویل پروژه جاوا اقدام کند، همواره اولویت تیم کارت بازه زمانی تعیین شده از سوی کاربران است. پس از اعلام زمان پیشنهادی از سوی شما، مجموعه کارت به بررسی پروژه پرداخته و زمان مورد نیاز برای انجام پروژه java را با توجه به میزان پیچیدگی آن و همچنین مدت زمانی که می‌توانند برای پروژه جاوا شما صرف کنند (در زمان‌هایی که سفارش‌های انجام پروژه جاوا زیاد باشند) را به شما اعلام می‌کنند. تلاش مجموعه کارت همواره بر این است تا  باکیفیت‌ترین‌ها را در کوتاه‌ترین زمان در دسترس شما عزیزان قرار دهند. اطمینان خاطر داشته باشید که زمان تحویل پروژه java جاوا پس از قبول آن توسط مجری طرح به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد و راس زمان مقرر پروژه به شما تحویل داده خواهد شد.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که زمان انجام پروژه کاردانی با جاوا، با زمان انجام پروژه کارشناسی با جاوا و زمان انجام پروژه کارشناسی ارشد با جاوا متفاوت است.
کیفیت انجام پروژه جاوا JAVA

از آنجایی که مجریان مجموعه ما از متخصصان در رشته‌هایی هستند که سفارشات در آن‌ها پذیرفته می‌شود، به شما اطمینان خاطر می‌دهیم که باکیفیت‌ترین و دقیق‌ترین پروژه برنامه نویسی با java را از مجموعه ما تحویل خواهید گرفت.
انجام پروژه جاوا تمامی گرایش هاانجام پروژه java در تمامی رشته ها در کارت پروژه
نحوه پشتیبانی انجام پروژه جاوا

چنانچه پس از تحویل پروژه جاوا java دانشجویی از متخصصان مجموعه ما متوجه ایراد و یا اشکالی در آن شده باشید می‌تواند تا 72 ساعت پس از آن با مشاوران مجموعه ما ارتباط برقرار کرده و ایشان را از ایرادات موجود باخبر کنید. کلیه ایرادات پروژه به صورت تمام و کمال اصلاح شده و پروژه در باکیفیت‌ترین حالت ممکن به شما تحویل داده می‌شود. گفتنی است که علاوه بر انجام پروژه های java پروژه های دیگری مانند انجام پروژه جاوا اسکریپت نیز توسط تیم ما انجام می‌شود. در صورت تمایل به انجام پروژه ها همین حالا کلیک نمایید.
پیش نیازهای انجام پروژه های جاوا

برای آنکه بخواهید انجام پروژه java جاوا را آغاز کنید علاوه بر داشتن دانش آن، لازم است تا پیش‌نیازهای آن را نیز فراهم کنید. قبل از هر اقدامی شما باید محیط برنامه نویسی جاوا را بر روی سیستم خود داشته باشید و پس از آن کار انجام پروژه جاوا java  را آغاز کنید. در ادامه برخی از محیط‌های پیکربندی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ضروری را که برای هر سیستم عاملی مورد نیاز است را برای شما آورده‌ایم.
سخت افزار مورد نیاز برای جاوا

حداقل سخت افزار مورد نیاز برای دانلود جاوا به‌منظور انجام پروژه های جاوا (java) در سیستم عامل ویندوز به شرح زیر است:

    حداقل نرم افزار ویندوز 95
    سیستم 486 سازگار با IBM
    هارد و حداقل 8 مگابایت حافظه
    یک درایو CD-ROM
    ماوس، صفحه کلید و کارت صدا در صورت نیاز

نرم افزار مورد نیاز برای جاوا

امروزه جاوا تقریباً توسط هر سیستم عاملی پشتیبانی می‌شود. به عبارت دیگر تفاوتی ندارد که شما قصد داشته باشید جاوا را  روی ویندوز، مکینتاش و یونیکس اجرا کنید. همگی این سیستم عامل‌ها از توسعه برنامه جاوا پشتیبانی می‌کنند. بنابراین می‌توانید هر یک از سیستم عامل‌ها را در رایانه شخصی خود دانلود کنید. در ادامه حداقل نیاز‌ها برای اجرای برنامه جاوا  ذکر شده‌ است.

    سیستم عامل Java SDK یا JRE 6 یا بالاتر
    کانتینر Java Servlet (کانتینر Servlet رایگان موجود است)
    پایگاه داده و کتابخانه پشتیبانی شده که از اتصال پایگاه داده با جاوا پشتیبانی می‌کند.

انجام پروژه جاوا با سریع ترین زمان در کارت پروژهانجام پروژه جاوا با سریع ترین زمان در کارت پروژه
مشکلات دانشجویان برای انجام پروژه جاوا

همانطور که پیش از این به آن اشاره شد، جاوا یکی از محبوب‌ترین فناوری‌ها برای توسعه برنامه‌های کاربردی است. ده‌ها هزار برنامه سازمانی توسط جاوا طراحی شده‌اند و میلیون‌ها نفر روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنند. جاوا طی چندین دهه در حال تکامل بوده است و بسیاری از چارچوب‌های وب، میان‌افزارها، فناوری‌های دسترسی به داده‌ها و پروتکل‌های ساخته شده بر روی جاوا وجود دارد. در مقایسه با C، C++  و سایر زبان‌ها که مدیریت حافظه بیشتر به صورت دستی توسط برنامه‌نویسان انجام می‌شود، جاوا خود تنظیم می‌شود و حافظه (آزاد کردن و احیا) را به تنهایی مدیریت می‌کند.

با وجود این، مشکلات عملکرد نیز می‌تواند در برنامه‌های مبتنی بر انجام برنامه نویسی با java جاوا رخ دهد و زمانی که مشکلی رخ می‌دهد، می‌تواند بر روند انجام پروژه java جاوا تأثیر بگذارد. در این بخش، برخی از مشکلات رایجی را که توسعه دهندگان و مدیران جاوا با آن مواجه می‌شوند، نام می‌بریم.

    حافظه
    خطاهای خارج از حافظه در JVM
    جمع آوری بیش از حد زباله
    ذخیره سازی نامناسب داده‌ها
    موضوعات
    بن بست و گریدلاک نخ
    پایگاه داده
    تمام شدن اتصالات پایگاه داده
    تماس‌های آهسته پایگاه داده
    برنامه / کد
    مشکلات سطح کد جاوا
    گلوگاه‌های سرور برنامه‌های جاوا
    زیر ساخت
    مشکلات عملکرد سرور
    تأخیر شبکه و مشکلات اتصال

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


مواجه شدن با هر یک از این مشکلات می‌تواند روند انجام پروژه جاوا توسط شما را به تعویق انداشته و یا متوقف کند. کارشناسان ما در مجموعه کارت با تسلط کامل بر روی عملگرهای جاوا و آشنایی کامل با مشکلاتی که ممکن است در فرآیند انجام پروژه های java به وجود بیاید، راه‌حل‌های مناسبی برای آن‌ها یافته و به کار می‌بندد تا انجام پروژه های دانشجویی برنامه نویسی جاوا بدون معطلی انجام بگیرد.
ارتباط مهاجرت تحصیلی با انجام پروژه java

پروژه‌هایی که شما در دوران تحصیل خود به دانشگاه تحویل می‌دهید و یا پس از آن در مراکز معتبر به ثبت می‌رسانید، به عنوان رزومه شما ثبت خواهند شد. این رزومه در هنگام جستجو برای شغل و یا گرفتن بورسیه تحصیلی به کار شما می‌آید. انجام پروژه جاوا یکی از موارد پراهمیت و با ارزش برای دست یابی به  مهاجرت تحصیلی و یا یافتن شغل است و لازم است تا برای تقویت رزومه‌تان به آن بپردازید.
انجام پروژه java، انجام پروپوزال و ...انجام پروژه java، انجام پروپوزال و …
دانش و شرایط موردنیاز برای انجام پروژه جاوا

سه مولفه اصلی که فرد مجری انجام پروژه جاوا باید تسلط بالایی بر روی آن‌ها داشته باشد به شرح زیر هستند.

کیت توسعه جاوا (JDK)

JDK یک محیط توسعه نرم‌افزار است که برای ساخت اپلت‌ها و انجام پروژه های جاوا استفاده می‌شود. فرم کامل JDK کیت توسعه جاوا است و توسعه‌دهندگان جاوا می‌توانند از آن در Windows، macOS، Solaris و Linux استفاده کنند. JDK به آن‌ها در کدنویسی و اجرای انجام برنامه نویسی با java جاوا کمک می‌کند. اما امکان نصب بیش از یک نسخه JDK روی یک کامپیوتر وجود دارد.

چرا باید از JDK استفاده کنیم؟

در اینجا دلایل اصلی استفاده از JDK را آورده‌ایم.

JDK شامل ابزارهای مورد نیاز برای انجام پروژه جاوا JRE است که شامل یک کامپایلر، راه‌انداز برنامه جاوا، Appletviewer و … است. کامپایلر کد نوشته شده در جاوا را به کد بایت تبدیل می‌کند. سپس راه‌انداز برنامه جاوا یک JRE را باز کرده، کلاس لازم را بارگیری می‌کند و روش اصلی آن را اجرا می‌کند.

ماشین مجازی جاوا (JVM)

ماشین مجازی جاوا (JVM) موتوری است که یک محیط زمان اجرا، برای هدایت کد جاوا یا برنامه‌های کاربردی و در نهایت انجام پروژه برنامه نویسی با جاوا را فراهم کرده و سپس بایت کد جاوا را به زبان ماشین تبدیل می‌کند. JVM بخشی از Java Run Environment (JRE) است. در سایر زبان‌های برنامه نویسی، کامپایلر کد ماشینی را برای یک سیستم خاص تولید می‌کند. با این حال، کامپایلر جاوا کدی را برای یک ماشین مجازی به نام ماشین مجازی جاوا تولید می‌کند.

چرا باید از JVM استفاده کنیم؟

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


در اینجا دلایل مهم استفاده از JVM را آورده‌ایم.

JVM روشی مستقل از پلتفرم برای اجرای کد منبع جاوا ارائه می‌دهد و کتابخانه‌ها، ابزارها و چارچوب‌های متعددی دارد. هنگامی که یک برنامه جاوا را اجرا می‌کنید، می‌توانید آن را روی هر پلتفرمی اجرا کنید و این امر باعث می‌شود تا در زمان صرفه جویی کنید. JVM دارای کامپایلر JIT (Just-in-Time) است که کد منبع جاوا را به زبان ماشین سطح پایین تبدیل می‌کند. از این رو، سریع‌تر از یک برنامه معمولی اجرا می‌شود.

محیط اجرای جاوا (JRE)

JRE نرم افزاری است که برای اجرای نرم افزارهای دیگر طراحی شده است و شامل کتابخانه‌های کلاس، کلاس لودر و JVM است. به زبان ساده، اگر می‌خواهید یک برنامه جاوا را اجرا کنید، به JRE نیاز دارید. اما اگر برنامه نویس نیستید، برای اجرای پروژه java نیازی به نصب JDK ندارید.

چرا باید از JRE استفاده کنیم؟

در اینجا دلایل اصلی استفاده از JRE را آورده‌ایم.

JRE شامل کتابخانه‌های کلاس، JVM و سایر فایل‌های پشتیبانی می‌شود که شامل هیچ ابزاری برای توسعه جاوا مانند دیباگر، کامپایلر و غیره نیست. همچنین JRE از کلاس‌های بسته مهمی مانند ریاضیات، swing، util، lang، awt و کتابخانه‌های زمان اجرا استفاده می‌کند. اگر لازم است تا اپلت‌های جاوا را اجرا کنید، JRE باید در سیستم شما نصب باشد.
چرا برای مشاوره انجام پروژه جاوا ، karet.ir را انتخاب کنیم؟

نگارش و انجام پروژه های دانشجویی جاوا java در مجموعه ما از صفر تا صد توسط کارشناسان مجرب انجام می‌شود. ضمنا از آنجایی که افراد متخصص هر رشته، پروژه شما را به عهده می‌گیرند، شما اطمینان خواهید داشت که پروژه به صورت کاملا تخصصی و با کیفیت بالا انجام خواهد شد. وقت شناسی و تحویل به موقع پروژه جاوا مولفه سومی است که شما را متقاعد خواهد کرد مجموعه کارت را انتخاب کنید. تعیین قیمت مناسب و کارشناسی شده آخرین و شاید اساسی‌ترین عملی باشد که افراد برای واگذاری پروژه خود به یک مجموعه مورد توجه قرار می‌دهند. تیم کارت همواره تلاش کرده تا اخلاق حرفه‌ای را در برخورد با مشتری داشته باشد و همیشه باکیفیت‌ترین پروژه‌ها را با مناسب‌ترین قیمت در دسترس شما عزیزان قرار دهد.
انجام پروژه های جاوا به طور سریع، دقیق، مطمئن و ممتازانجام پروژه های جاوا به طور سریع، دقیق، مطمئن و ممتاز
بهترین موسسه انجام پروژه java

پیدا کردن بهترین موسسه برای انجام پروژه های جاوا کار ساده‌ای نیست. فاکتورهای زیادی برای پیدا کردن بهترین موسسه وجود دارد که در ادامه قصد داریم به آن‌ها بپردازیم. مهم‌ترین فاکتوری که برای پیدا کردن بهترین موسسه باید مدنظر قرار بدهید، حضور افراد متخصص در آن موسسه است تا شما اطمینان داشته باشید که انجام پروژه های برنامه نویسی جاوا java با دقت کافی و به کار بردن مهارت لازم انجام شده است. در مرحله بعدی بهترین موسسه انجام پروژه جاوا باید وقت شناس بوده و پروژه را راس زمان مقرر تحویل دهد. در مرحله سوم بهترین موسسه انجام پروژه جاوا باید هزینه معقولانه‌ای برای پروژه تعیین کند تا عموم افراد بتوانند از پس پرداخت آن بر بیایند.
انجام پروژه جاوا در کدام شهرها امکان‌پذیر است؟

کارشناسان مجرب کارت مشکل انجام پروژه java را به صورت کامل برای شما برطرف کرده‌اند. به گونه‌ای که علاوه‌بر انجام پروژه برنامه نویسی جاوا در تهران در هر یک از شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، اهواز، کرمانشاه، ارومیه، کرمان و … می‌توانید پروژه جاوای مورد نظر خود را در سایت کارت و یا به صورت حضوری ثبت کرده و نگرانی‌ بابت شیوه انجام پروژه و زمان تحویل آن از مجموعه نداشته باشید.
انجام پروژه دانشجویی حرفه ای java

در تمامی رشته‌های مختلف دانشجویی، درسی عملی با عنوان پروژه اجباری دانشجویی وجود دارد که مطابق با آن دانشجو موظف به ارائه تمامی مطالبی که در طول دوران تحصیل خود آموخته است را در قالب پروژه‌ای پیاده‌سازی کرده و به دانشگاه تحویل دهند. نکته‌ای که در رابطه با این درس عملی وجود دارد این است که بدون کلاس آموزشی برگزار شده و دانشجو عملا آموزشی درباره نحوه تحویل و ارائه آن نمیبیند.

مشکل اساسی اکثریت دانشجویان در این زمینه این است که تنها باید به راهنمایی‌های ارائه شده توسط استاد راهنمایی که از سوی دانشگاه برای آن‌ها تعیین می‌شود اکتفا کنند و در بیشتر مواقع استاد راهنما به دلیل تعداد بالای دانشجویانی که دارند نمی‌توانند زمان کافی را برای هر دانشجو اختصاص دهند. نکته بعدی به مطالب تدریس شده در طول ترم برمی‌گردد. برای اکثر درس‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شوند شما تنها مطالب پایه و ابتدایی را مطالعه می‌کنید و عملا قادر به عملی کردن آن مطالب و حتی ارائه کامل آن‌ها نخواهید بود. به همین جهت اغلب دانشجویان به دنبال افراد متخصصی هستند تا بتواند انجام این پروژه را به عهده گرفته و یا به آن‌ها در انجام آن کمک کند.
انجام پروژه دانشجویی برنامه نویسی java جاوا

همانطور که پیش از این نیز به آن اشاره شد پروژه‌های دانشجویی به علت فرصت کوتاهی که برای تحویل داشته و آموزش نیمه کامل دانشگاه‌ها همیشه مشکلی بزرگ برای دانشجویان هستند. در این بین مراکز معتبری وجود دارد که در این راه به دانشجویان کمک می‌کنند تا راه حل انجام این پروژه‌ها را پیدا کنند. مجموعه کارت به‌عنوان بهترین موسسه انجام پروپوزال ارشد و دکتری رشته مهندسی کامپیوتر کلیه اطلاعات لازم جهت انجام پروژه جاوا را در دسترس دانشجویان عزیز قرار می‌دهد و همچنین انجام پروژه را به صورت کامل به عهده خواهد گرفت. در حال حاضر در کارت انواع پروژه های دانشجویی جاوا شامل موارد زیر انجام می‌شود.

    انجام پروژه کاردانی با جاوا
    انجام پروژه کارشناسی با جاوا
    انجام پروژه کارشناسی ارشد با جاوا
    انجام پروژه دکتری با جاوا
    انجام پروژه فوق دیپلم با java
    انجام پروژه لیسانس با جاوا

انجام پروژه جاوا کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری انجام پروژه جاوا کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری
کارت پروژه بهترین سایت برای انجام پروژه دانشجویی

کارت یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه‌ها برای انجام پروژه جاوا java ، مشاوره در پروژه جاوا، سفارش آنلاین پروژه java جاوا، انجام پروژه با نرم افزارهای مرتبط با جاوا  (java)، انجام تمرین java جاوا، انجام پروژه بزرگ java جاوا، انجا
سلام
هزینه
400 هزار تومان
10 روزروژه اندروید – ساخت یا طراحی اپلیکیشن Android

تیم طراحی و برنامه نویسی تجاری اپ زیرمجموعه تیم ProgRun با سابقه طولانی و درخشان در زمینه برنامه نویسی به زبان های مختلف و انجام پروژه در زمینه های مختلف این افتخار را دارد تا با انجام پروژه اندروید (طراحی اپلیکیشن Android) در خدمت کاربران عزیز باشد. برای سفارش انجام پروژه خود با اندروید می توانید بر روی دکمه سفارش پروژه Android کلیک کنید و پروژه خود را سفارش دهید. برای مشاهده نمونه پروژه های اپلیکیشن اندروید ما بر روی دکمه پروژه های آماده کلیک کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با Android قبل از سفارش طراحی اپلیکیشن اندروید خود می توانید این مقاله را انتها مطالعه بفرمایید.
سفارش پروژه
پروژه های آماده اندروید
مختصر و مفید درباره اندروید (Android)

کمپانی Android Inc توسط Andy Robin در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد و قصد داشت محصولی ارئه دهد که رقیبی برای سیستم عامل های آن زمان گوشی های موبایل یعنی Symbian ،Blackberry و Windows Phone باشد. در سال ۲۰۰۷ صاحبان گوگل Larry Page و Sergey Brin اندروید را به قیمت 50 میلیون دلار خریدند. البته خودِ Andy Robin هم به گوگل پیوست.

سیستم عامل اندروید از هسته لینوکس استفاده می کند و با زبان های Java ،C و C++ و… نوشته شده است. همانگونه که مشخص است ویژگی جذاب سیستم عامل اندروید متن باز (Open Source) بودن آن است که تاثیر بسزایی در پیشرفت آن داشته است. هم اکنون بازار هدف سیستم عامل اندروید گوشی های هوشمند، ساعت های هوشمند، تلویزیون ها و غیره هستند.
ساختار یا معماری سیستم عامل اندروید

کمی تخصصی تر و فنی تر به سیستم عامل اندروید نگاه کنیم می توانیم معماری سیستم عامل اندروید را چنین بیان کنیم:
انجام پروژه اندروید - پروژه اپلیکیشن Androidانجام پروژه اندروید – طراحی اپلیکیشن Android

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


هر بخش ساختار اندروید به شرح زیر است:
بخش Application

بالاترین لایه در معماری سیستم عامل اندروید Application است. که در واقع تمامی اپلیکیشن های اندرویدی که ما می سازیم، اپلیکیشن از هر نوعی، اپلیکیشن های کاربردی تا بازی های مختلف (تیم طراحی و برنامه نویسی تجاری اپ توانایی انجام پروژه های اندروید و ساخت اپلیکیشن Android با موضوعات مختلف را دارد. در صورتی که پروژه اندروید دارید، جهت مشاوره یا انجام پروژه می توانید با ما تماس بگیرید.) و یا موجود هستند مانند Email ،Music ،Clock و غیره در این لایه قرار می گیرند. به عبارتی با استفاده از این لایه می توانیم با موبایل خود در ارتباط باشیم.
بخش Application Framework

این بخش را قطعا توسعه دهندگان اندروید کامل می شناسند. چرا که در این لایه تمامی ویژگی های سیستم عامل اندروید که ممکن است توسعه دهنده بخواهد از آن ها استفاده کند در قالب API (Application Programming Interface) هایی به زبان جاوا تهیه شده اند. به عبارت دیگر این لایه به برنامه نویسان اجازه می دهد که به سرویس های سطح بالاتر به روش ساده تری دسترسی پیدا کنند.

برای مثال:

Activity Manager: این سرویس برای مدیریت چرخه حیات اکتیویتی و همچنین پشته های اکتیوتی استفاده می شود.

Location Manager: این سرویس برای مشخص کردن موقعیت جغرافیایی دستگاه به کار می رود.

Notification Manager: این سرویس نیز برای مدیریت اعلان ها و هشدار هایی که بر روی دستگاه نمایان می شود، استفاده دارد.

و سرویس های بسیاری دیگر.

برنامه نویسان تجاری اپ بسته به نیاز پروژه از سرویس های مذکور و بسیاری از سرویس های کاربردی دیگر در انجام پروژه های اندروید و طراحی اپلیکیشن Android شما استفاده می کنند.
بخش Libraries

سیستم عامل اندروید بر پایه کتابخانه های مختلف C و C++ و ابزارهای مختلف Open Source است. بنابراین نیاز سیستم عامل اندروید به کدهای Native، در این لایه برطرف می شود. چرا که تمام کتابخانه ها و ابزارهای مورد نیاز خود را در این لایه دریافت می کند.

لایه Libraries بر روی هسته لینوکس اجرا می شود.

برخی از این ابزار و کتابخانه های Native به شرح زیر است:

    کتابخانه Media برای پخش و ضبط صدا و مدیریت فرمت Video.
    کتابخانه مدیریت Surface جهت فراهم کردن مدیریتی بر روی صفحه نمایش.
    کتابخانه گرافیک SGL و OpenGL برای گرافیک های سه بعدی و دو بعدی.
    پشتیبانی از دیتابیس با استفاده از SQLite.
    پشتیبانی از مرورگر وب Web-Kit و SSL جهت امنیت اینترنت.

کارشناسان ما علاوه بر انجام پروژه اندروید، برنامه نویسی اندروید را نیز آموزش می دهند. در صورتی که هنگام استفاده از کتابخانه های فوق در پروژه Android خود نیاز به آموزش دارید، می توانید از اینجا آموزش های اندروید ما را دنبال کنید.
بخش Android Runtime

این بخش بسیار مهم است چرا که در این بخش مشخص می شود که چطور اپلیکیشن های اندروید بر روی دستگاه های مختلف اجرا می شوند.

این بخش شامل دو مولفه اصلی است Core Libraries و Dalvik virtual machine .
بخش Kernel Linux

سیستم عامل اندروید از هسته قدرتمند لینوکس استفاده می کند. و دلیل استفاده سیستم عامل اندروید از لینوکس نیز، پشتیبانی هسته لینوکس از ویژگی های مهمی است که مورد نیاز اندروید می باشد. برخی از این ویژگی ها به شرح زیر است:

Security: هسته لینوکس امنیت بین اپلیکیشن و سیستم را برقرار می کند.

Memory Management: ویژگی Memory Management برای مدیریت حافظه به کار می رود. و در نتیجه وظیفه این ویژگی اختصاص فضای آزاد حافظه به اپلیکیشن ها است.

Process Management: ویژگی Process Management فرایند هارا به خوبی مدیریت می کند. و هر زمان که فرایند ها نیاز به منابع داشته باشند، ویژگی Process Management منابع مورد نیاز را فراهم می کند.

Network Stack: مشخصا ویژگی Network Stack برای مدیریت ارتباطات شبکه به کار می رود.

Drive Model: ویژگی Drive Model اطمینان حاصل می کند که اپلیکیشن به درستی کار می کند. تولید کنندگان می توانند سخت افزار های خود را در قالب لینوکس بسازند.
انواع اپلیکیشن های موبایل

به طور عمده اگر بخواهیم اپلیکیشن های موبایلی را به چند دسته تقسیم کنیم، موارد زیر را خواهیم داشت:
اپلیکیشن های بومی (Native)

اپلیکیشن های بومی یا Native همانطور که از نامش مشخص است، به طور اختصاصی برای یک سیستم عامل نوشته می شود. پس همانطور که مشخص است اپلیکیشن های Native بسیار روان، با کیفیت و سریع خواهد بود.

در ادامه زبان های Native هر سیستم عامل آورده شده است:

    سیستم عامل iOS: زبان های Swift و Objective-C
    سیستم عامل Android: زبان های Kotlin و Java

اپلیکیشن های Hybrid

اپلیکیشن های Hybrid در واقع یک اپلیکیشن وب است. و دسترسی های کمی به قابلیت های پلتفرم Native و سخت افزار دستگاه را دارد. برای مثال قابلیت هایی مانند دوربین، تقویم، مدیریت اعلان و غیره.
اپلیکیشن های Cross Platform

اپلیکیشن های Cross Platform نیز همانند اپلیکیشن های Hybrid می توانید یکبار با یک زبان برنامه نویسی اپلیکیشن را پیاده کنید و از آن سورس کد چندین خروجی برای سیستم عامل های مختلف دریافت کنید که این ویژگی می تواند بسیار کارامد باشد.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


با معرفی نسخه ی Stable فریم ورک Flutter اپلیکیشن های Cross Platform دچار تحول زیادی شدند. چرا که گوگل با ارائه فلاتر نشان داد اپلیکیشن های Cross Platform هم می توانند از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار باشند. زیرا فلاتر کدهای نوشته شده به زبان Dart را با استفاد از Dart’s AOT به کدهای Native هر دو سیستم عامل Android و IOS تبدیل می کند و همین امر باعث هرچه بهتر شدن کیفیت خروجی فلاتر  می شود.

تیم برنامه نویسی و طراحی تجاری اپ قادر به انجام پروژه های اندروید و IOS با فلاتر می باشند. در صورت داشتن پروژه Android و IOS می توانید از اینجا اقدام نمایید.
اپلیکیشن های Web App

وب اپ ها به نوعی نرم افزارهای بسیار کاربردی هستند که با تکنولوژی طراحی وب سایت (JavaScript, HTML, CSS وغیره برای Front-end و زبان های PHP و غیره برای Back-end) ساخته می شوند. و همانطور که مشخص است در تمامی پلتفرم ها می توانند به راحتی کار کنند. تنها کافی است دستگاه یک مرورگر داشته باشد که PWA بتواند اجرا شود.
تشریح بیشتر زبان های برنامه نویسی برای سیستم عامل اندروید

برای سیستم عامل اندروید دو زبان برنامه نویسی Java و Kotlin وجود دارد. که البته زبان برنامه نویسی Java متعلق به شرکت Oracle و زبان برنامه نویسی Kotlin متعلق به گوگل است.

هم اکنون زبان برنامه نویسی کاتلین برای اکثریت برنامه نویسان جایگاه ویژه تری نسبت کاتلین برخوردار است. که برخی از دلایل این محبوبیت را در ادامه آورده ایم:

    زبان برنامه نویسی کاتلین به طور کامل با زبان برنامه نویسی جاوا سازگاری دارد زیرا زبان کاتلین نیز همانند جاوا به bytecode تبدیل می شود.
    کاتلین به دلیل ویژگی هایی که ارائه می دهد بسیار مختصر تر از جاوا است. و همچنین خواناتر، توسعه پذیر تر و تغییر پذیر تر است.
    زبان برنامه نویسی کاتلین دارای کدهای ایمن تری است. مهم ترین ویژگی که باعث ایمن تر شدن کاتلین می شود، NullSafe بودن کاتلین است. به این معنی که با استفاده از دستوراتی کوتاه، می توان Null بودن دستورات را کنترل کرد.
    زبان برنامه نویسی کاتلین سرعت بیشتری در کامپایل شدن دارد، سبک تر است که باعث سبک تر شدن اپلیکیشن میشود.
    پشتیبانی از coroutines که باعث مدیریت ساده تر چند Thread در اپلیکیشن می شود.

تیم طراحی و برنامه نویسی ما توانایی انجام پروژه های اندروید با هر دو زبان برنامه نویسی Java و Kotlin را دارد.
انجام پروژه اندروید یا پیاده سازی اپلیکیشن Android چه بخش هایی دارد؟

اپلیکیشن های اندروید به طور جامع به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم می شود. در صورتی که اپلیکشین آفلاین باشد تنها کدهای جاوا یا کاتلین وجود دارد. و برنامه اجرا می شود اما در صورتی که اپلیکیشن آنلاین باشد اپلیکیشن به دو بخش Back-end و Front-end تقسیم می شود. که در این میان اپلیکیشنی که به زبان جاوا یا کاتلین نوشته می شود را می توان Front-end پروژه نامید. و API هایی (application programming interface) که رابط بین دیتابیس پروژه و اپلیکیشنی که در دست کاربر است و به زبان های PHP و غیره را می توان Back-end پروژه نامید.

در ادامه ما برخی کتابخانه و فریم ورک هایی که کاربرد بسیار زیادی در انجام پروژه های اندروید دارد را بررسی میکنیم:
Retrofit

روش های ارتباط به سرور که با کتابخانه هایی مثل retrofit یا volley  انجام می شود.
RxJava

فریم ورک RxJava یکی از قدرتمند ترین کتابخانه ها در زمینه برنامه نویسی واکنش گرا است. با استفاده از فریم ورک RxJava می توانید برنامه نویسی واکنش گرا یا Reactive Programming به همراه توالی انجام دهید. همچنین RxJava به شما امکان برنامه نویسی Asynchronous یا ناهمگام را می دهد. به عبارتی اگر شما RxJava را یاد بگیرید می توانید هر عملی را به صورت زنجیروار و Async پیاده کنید.
Dagger

کتابخانه Dagger برای مدیریت وابستگی ها در برنامه نویسی اندروید به کار می رود. که این ویژگی باعث می شود پروژه های بزرگ کمتر دچار مشکل شوند و به شدت توسعه پذیرتر باشند.
Design Pattern & Architectures

اگر اپلیکیشن شما کمی گسترده شد شما مجبورید که از معماری و یا الگوهای طراحی مشخصی استفاده کنید. تا در ادامه اپلیکیشن شما توسعه پذیر تر و قابل نگهداری تر باشد. برای مثال اندروید Design Pattern های MVC ، MVP و MVVM را ارئه داده است. که از ساده ترین تا پیشرفته ترین حالت را پشتیبانی میکند.

جدا از دیزاین پترن ها، ما در اندروید معماری هایی را نیز داریم که عملکرد آنها تاحدودی شبیه به الگوهای طراحی یا design pattern ها است. اما از معماری ها در پروژه های بسیار بزرگ و گسترده استفاده می شود. برای مثال معماری Clean که معروف ترین معماری اندروید می باشد، پروژه را به چندین لایه تقسیم می کند.

کتابخانه ها، فریمورک ها و معماری های گفته شده در بالا در اکثر اپلیکیشن های اندرویدی و پروژه های اندروید نقش بسزایی دارند. تیم برنامه نویسی ما هم برای انجام پروژه های Android این مهم را در نظر دارند.
انجام پروژه اندروید یا طراحی اپلیکیشن Android

برخی از کارهایی که ما می توانیم در این زمینه برای شما انجام دهیم:

– انجام پروژه های اندروید (ساخت اپلیکیشن اندروید) با زبان جاوا یا کاتلین به صورت آفلاین و آنلاین.
– در سطح ابتدایی: کدنویسی بیسیک و استفاده حداقل از کتابخانه ها.
– در سطح متوسط: کدنویسی تمیز و استفاده از کتابخانه های لازم.
– در سطح حرفه ای: کدنویسی تمیز و واکنش گرا با استفاده از کتابخانه های نام برده به جای استفاده زیاد از کدهای تکراری معمول.
سفارش پروژه
پروژه های آماده اندروید
سوالات متداول در مورد انجام پروژه اندروید
روال سفارش پروژه اندروید به چه نحو می باشد؟

برای سفارش پروژه های اندروید خود می توانید اینجا کلیک کنید و از طریق فرم سفارش پروژه اقدام نمایید. کارشناسان تجاری اپ در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.
هزینه و زمان انجام پروژه اندروید چقدر است؟

پروژه های اندروید با توجه به سطح پروژه و خواسته های شما متفاوت می باشد. هزینه و زمان پروژه بعد از بررسی دقیق خواسته های شما به شما اعلام می شود.
چگونه می‌توانم مطمئن شوم که پروژه Android با کیفیت مناسب انجام می شود؟

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


تمام تمرکز ما به انجام پروژه با کیفیت مناسب و طبق خواسته مشتری می باشد. و انجام بیش از صدها پروژه Android برای مشتریان بیانگر همین موضوع است. شما می‌توانید با بررسی نمونه اپلکیشن های Android ما کیفیت انجام پروژه Android در تجاری اپ را مشاهده کنید.
آیا امکان خریدن پروژه یا سورس کد اندروید آماده وجود دارد؟

بله، صدها پروژه اندروید آماده در تجاری اپ با قیمت مناسب وجود دارد که بلافاصله بعد از خرید آنها لینک دانلود در اختیار شما قرار می گیرد.
قیمت پروژه ها یا سورس کدهای آماده Android چقدر است؟

قیمت پروژه های آماده Android متناسب با موضوع و سطح پروژه ها متفاوت می باشد اما به نسبت قیمت پروژه های سفارشی با موضوعات مشابه بسیار ارزانتر می باشد.
برای انجام پروژه های اندروید از چه زبان برنامه نویسی استفاده می کنید؟

از زبان جاوا و کاتلین برای طراحی اپلیکیشن اندروید به صورت Native استفاده می شود. و از زبان دارت و فریمورک فلاتر برای حالت کراس پلتفرم با خروجی Android و IOS استفاده م
انجام پروژه برنامه نویسی

    صفحه نخست انجام پروژه برنامه نویسی

انجام پروژه برنامه نویسی و انجام پروژه کامپیوتر تخصصی و صنعتی
انجام پروژه های برنامه نویسی با زبان های مختلف
انجام پروژه برنامه نویسی

دپارتمان کامپیوتر و فناوری اطلاعات چند ضلعی آمادگی دارد تا در زمینه انجام پروژه های برنامه نویسی با زبان های مختلف به کارفرمایان گرامی خدمت رسانی کند. خدمات چند ضلعی شامل برنامه نویسی به زبان های برنامه نویسی مختلف نظیر پایتون، سی، متلب، جاوا و ... است. کافیست درخواست خود را از طریق فرم سفارش برای ما ارسال فرمایید تا پس از بررسی جزییات سفارش ما توسط کارشناسان چند ضلعی، هزینه و زمان لازم برای انجام پروژه شما ارسال شود.


سفارش پروژه برنامه نویسی

اهم خدمات ما در زمینه انجام پروژه تخصصی و صنعتی کامپیوتر و برنامه نویسی
انجام پروژه برنامه نویسی متلب
انجام پروژه برنامه نویسی با پایتون
انجام پروژه برنامه نویسی
انجام پروژه طراحی سایت و سئو
انجام پروژه های برنامه نویسی در زبان های مختلف

    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان C
    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان C++
    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان C#
    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان جاوا Java
    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان اسمبلی  (Assembly(X86-X64-8051-MIPS-VAX-AVR-ARM
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان پایتون  Python
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان VHDL
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان  Verilog
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان اس کیو ال SQL
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان اوراکل Oracle
    انجام پروژه برنامه نویسی اندروید
    انجام پروژه متلب
    انجام پروژه گمز GAMS

    انجام پروژه های میپل Maple
    انجام پروژه های برنامه نویسی متلب MATLAB
    انجام پروژه های برنامه نویسی با فلش Flash
    انجام پروژه Spim
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان اندروید Android
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان فرترن Fortran
    انجام پروژه های HTML
    انجام پروژه های برنامه نویسی XML
    انجام پروژه های ّرنامه نویسی PHP JSP Jquery CSS
    انجام پروژه برنامه نویسی روی GPU و CUDA
    انجام پروژه فرترن Fortran
    انجام پروژه پایتون
    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان R
برنامه نویسی جاوا چیست؟

جاوا توسط جیمز گاسلینگ در سال 1995 در Sun Microsystems توسعه و ایجاد شد، جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا و همه منظوره است. این زبان برنامه نویسی برای پیروی از مفهوم WORA ساخته شده است که به معنای Write Once Run Anywhere است، یعنی کد جاوا کامپایل شده می تواند بر روی تمام پلتفرم هایی که جاوا را پشتیبانی می کنند بدون نیاز به کامپایل مجدد اجرا شود. جاوا برنامه های مختلفی را در زمینه توسعه تلفن همراه ارائه می دهد که توسعه برنامه های وب مهمترین زمینه ها است. جدا از این، شما می توانید اتصال به پایگاه داده، برنامه های کاربردی دسکتاپ، سرورهای وب ، بازی ها با زبان برنامه نویسی جاوا توسعه دهید. همچنین جاوا پشتیبانی خود را در سیستم های تعبیه شده و برنامه های علمی ارائه می دهد.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


 
چگونه پروژه های عملی برنامه نویسی جاوا را انجام دهیم؟

اگه مبتدی هستید ابتدا باید با شرکت در یک دوره برنامه نویسی جاوا آموزش ببینید و با تمرین و تلاش فراوان مهارت و تخصص لازم را کسب کنید. البته مهم در حال آموزش بودن است و شما می توانید به صورت خودآموز زبان برنامه نویسی جاوا را یاد بگیرید که در نگاه اول فکر می کنید هزینه ای نکردید اما باید بهتون بگم شما با آزمون و خطا کردن زمان تون رو هزینه می کنید.
یک شیوه یادگیری دیگه جاوا هم استفاده از تجربیات و تخصص یک برنامه نویس حرفه ای جاوا به صورت کلاس خصوصی جاوا است. در این شیوه یک مدرس برنامه نویسی جاوا به صورت خصوصی و از راه دور به شما آموزش،تمرین و پروژه میدهد و به چالش های پیش آمده در انجام پروژه برنامه نویسی جاوا شما پاسخ می دهد و به راحتی رفع اشکال می کنید و این مدرس جاوا که خود برنامه نویس حرفه ای جاوا هم است حامی و پشتیبان شما خواهد بود .این شیوه برای دانشجویانی که میخوان درس برنامه نویسی جاوا خود را پاس کنند و فرصت یادگیری ندارند و نمی خواهند آزمون و خطا کنند توصیه می شود.

 
بهترین پروژه های جاوا برای مبتدی ها

    مبدل ارز (Currency Converter)
    کشورهای مختلف ارزهای متفاوتی دارند و این ارزها دارای تغییرات روزانه نسبت به یکدیگر هستند. مردم باید در حین نقل و انتقال پول از آخرین نرخ تبدیل ارز مطلع شوند. بنابراین، مبدل ارز یک پروژه مینی زبان برنامه نویسی جاوا است که یک رابط مبتنی بر وب برای مبادله/تبدیل پول از یک ارز به ارز دیگر فراهم می کند. این با استفاده از ویژگی های وب Ajax، Java servlets توسعه یافته است. چنین برنامه هایی برای تجارت، سهام و حوزه های مرتبط با امور مالی استفاده شده است.

     
    بازی آجر شکن(Brick Breaker Game)
    بازی Brick Breaker شامل آجرهایی است که در بالای صفحه قرار گرفته اند. بازیکن به عنوان یک توپ کوچک نشان داده می شود که روی یک پلت فرم کوچک در پایین صفحه قرار می گیرد. با کمک کلیدهای جهت دار روی صفحه کلید می توان راکت را از چپ به راست روی صفحه جابجا کرد. بازیکن از یک راکت در پایین صفحه برای حفظ توپ استفاده می کند. هدف این است که آجرها را بدون از دست دادن توپ با راکت خود بشکنید. این پروژه زبان برنامه نویسی جاوا از مفاهیم OOPS و موارد دیگر استفاده می کند.
    پروژه بازی مار در جاوا(Snake Game in Java )
    اگر یک بچه دهه 60 و 70 یا یک بزرگسال هستید، احتمالاً این بازی را روی تلفن های خود بازی کرده اید. آیا تا به حال به ساخت این بازی فکر کرده اید؟ هدف از این بازی این است که مار را وادار به خوردن نشانه هایی می کند که غذای او هستند بدون اینکه مار به مرزهای روی صفحه برخورد کند. هر بار که مار نشانه را می خورد، بهش امتیاز داده می شود و بزرگتر می شود. زمانی که مار محدوده مرزها را لمس کند بازیکن بازنده می شود و امتیاز نهایی نمایش داده می شود.

 
اگر فرصت انجام پروژه برنامه نویسی جاوای خود را ندارید

گاهی ما یک پروژه برنامه نویسی جاوا داریم که مهارت انجام آن را نداریم یا حتی مهارت انجام پروژه برنامه نویسی جاوای خود را داریم اما زمان کافی برای انجام آن را نداریم. در اینگونه مواقع سایت های فریلنسری به دلیل داشتن برنامه نویس های متعدد پاسخگوی نیازهای پروژه های برنامه نویسی جاوا شما از مبتدی تا سطح پیشرفته و سازمانی و تجاری هستند.
حالا کدوم سایت فریلنسری برای انجام پروژه های جاوا مناسب است؟

سایت های فریلنسری برنامه نویسی زیادی در ایران وجود دارد که می توانید پروژه های جاوا خود را به آنها واگذار کنید.اما چطور بهترین رو انتخاب کنیم؟ پاسخ تون رو با یک سوال شروع می کنم، شما وقتی میخواید دندان خودتون رو درمان کنید،پیش پزشک عمومی میروید یا دندان پزشک؟ جواب مسلما دندان پزشک است،حالا کدام دندان پزشک را انتخاب می کنید؟ دندان پزشکی که مطبش خلوت است یا دندان پزشکی که پر مشتری است؟ مسلما دندان پزشکی که پر مشتری است چون علاوه بر تخصص تجربه بیشتری نیز دارد.

جاواپرو یکی از سایت هایی است که به

انجام پروژه های برنامه نویسی، طراحی وب سایت، هوش مصنوعی و ... با کیفیت بسیار بالا در کرج

انجام پروژه | پایان نامه | مقاله | تحقیق | سفارش برنامه نویسی | ترجمه متون تخصصی

انجام پروژه های برنامه نویسی تحت تمامی زبان ها ویژه ادارات، سازمان ها، دانشجویان و ...

اگر شما نیز مثل بسیاری از افراد سفارش پروژه برنامه نویسی دارید و یا دانشجو هستید که زمان و تخصص لازم برای انجام پروژه برنامه نویسی خود را ندارید ، میتوانید مستندات پروژه خود را برای ما ارسال کنید تا با کمترین زمان و با بهترین کیفیت پروژه شما را انجام دهیم.

لیست خدماتی که در بخش انجام پروژه برنامه نویسی قابل ارائه می باشد به صورت زیر می باشد:

 پیاده سازی اپلیکیشن با C# / VB.NET / Android / Python

Blender

 و هر پروژه برنامه نویسی که مدنظر دارید..

 

    انجام پروژه دانشجویی رشته کامپیوتر
    انجام پایان نامه رشته کامپیوتر
    انجام پروژه برنامه نویسی
    انجام پروپوزال
    ترجمه متون تخصصی
    طراحی سایت

 
انجام پروژه های برنامه نویسی در زبان های مختلف:

    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان C
    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان C++
    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان C#
    انجام پروژه برنامه نویسی به زبان جاوا Java
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان پایتون  Python
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان اس کیو ال SQL
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان اوراکل Oracle  

    انجام پروژه های برنامه نویسی متلب MATLAB
    انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان اندروید Android
    انجام پروژه های HTML
    انجام پروژه های برنامه نویسی XML  
    انجام پروژه های برنامه نویسی PHP JSP Jquery CSS
    انجام پروژه های برنامه نویسی ASP
    ...
    سورس جاوا، پروژه جاوا ، دانلود سورس جاوا ، java،پروژه،poroje
    سورس جاوا، پروژه جاوا ، دانلود سورس جاوا ، java
    سورس جاوا، پروژه جاوا ، دانلود سورس جاوا ، java،پروژه،poroje
    سورس جاوا، پروژه جاوا ، دانلود سورس جاوا ، java،پروژه،poroje
    سورس جاوا، پروژه جاوا ، دانلود سورس جاوا ، java،پروژه،poroje

امکانات وب
سورس جاوا، پروژه جاوا ، دانلود سورس جاوا ، java،پروژه،poroje

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


پروژه Java

سورس محاسبه فیبوناچی با جاوا اسکریپت

سورس محاسبه محیط و مساحت مستطیل با جاوا اسکریپت
انجام پروژه های جاوا...
ما را در سایت انجام پروژه های جاوا دنبال می کنید

برچسب : سورس جاوا, پروژه جاوا , دانلود سورس جاوا , java,پروژه,poroje, نویسنده : رضا بازدید : 269 تاریخ : دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت: 0:32
سورس جاوا، پروژه جاوا ، دانلود سورس جاوا ، java

دانلود پروژه های java

دریافت و چاپ عبارت

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


مرتب سازی کلمات یک عبارت
انجام پروژه های جاوا...
ما را در سایت انجام پروژه های جاوا دنبال می کنید

برچسب : سورس جاوا, پروژه جاوا , دانلود سورس جاوا , java, نویسنده : رضا بازدید : 262 تاریخ : چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت: 1:52
سورس جاوا، پروژه جاوا ، دانلود سورس جاوا ، java،پروژه،poroje

 برای توضیحات بیشتر و دریافت پروژه ها روی عنوان پروژه ها کلیک کنید.
انجام پروژه های جاوا...
ما را در سایت انجام پروژه های جاوا دنبال می کنید

برچسب : سورس جاوا, پروژه جاوا , دانلود سورس جاوا , java,پروژه,poroje, نویسنده : رضا بازدید : 374 تاریخ : چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت: 1:53
سورس جاوا، پروژه جاوا ، دانلود سورس جاوا ، java،پروژه،poroje

 پروژه Java
سورس جاوا
پروژه دانشجویی جاوا
دانلود پروژه های java
انجام پروژه های جاوا
انجام پروژه های جاوا...
ما را در سایت انجام پروژه های جاوا دنبال می کنید

برچسب : سورس جاوا, پروژه جاوا , دانلود سورس جاوا , java,پروژه,poroje, نویسنده : رضا بازدید : 37ساعت: 0:50
سورس جاوا، پروژه جاوا ، دانلود سورس جاوا ، java،پروژه،poroje

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


 بازی تحت جاوا پیدا کردن گنج
دریافت و چاپ عبارت
محاسبه حاصل جمع ارقام یک عدد
مرتب سازی کلمات یک عبارت

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


از طریق کلیک برروی آیکن های زیر میتوانید پروژه خود را
انجام پروژه های جاوا
پایاپروژه مفتخر است با سابقه ۵ ساله در انجام پروژه های جاوا، شما دانشجویان را در انجام پروژه های خود همراهی نماید. بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت همواره هدف ما بوده است. جهت سفارش پروژه خود با شماره تماس حاصل نمایید یا از طریق آی دی تلگرام @paya001 با ما در ارتباط باشید.

پایاپروژه چه پروژه های جاوا را می تواند انجام دهد؟
انجام پروژه ها برنامه نویسی با جاوا
انجام پروژه های کمک درسی با زبان جاوا
انجام پروژه با زبان جاوا
قیمت مناسب انجام پروژه های جاوا
معرفی جاوا:
جاوا یک زبان برنامه نویسی می باشد که برای اولین بار توسط شرکت سان به نام جیمز گوسلینگ در سال ۱۹۹۴ معرفی شد. گوسلین برای رفع نیازهای خود و بجای استفاده از برنامه ++C، جاوا را طراحی کرد. نام جاوا برگرفته از عبارت Jsut Another Vague Acronym می باشد. که بدلیل علاقه شدید تیم برنامه نویسان جاوا به قهوه است.

مهمترین ویژگی جاوا، شئ گرا بودن آنست. یعنی توانایی استفاده مکرر از کدهای از پیش نوشته شده وجود دارد. همچنین از ویژگی های مهم دیگر آن اینست که برروی سیستم های گوناگون کار می کند. و این عامل موفقیت زبان جاوا می باشد.

ویژگی های مهم زبان جاوا:
سادگی، قابل انتقال بودن، کارایی بالا، استحکام، پویایی و ایمنی بالا.
شی گرا و بسیار قدرتمند.
دارا بودن تمامی خصوصیت های ++C و C .
دارای کتابخانه های آماده.
نوشتن برنامه با جاوا از لحاظ تعداد خطوط و زمان،یک سوم برنامه ++C است.
خدمات پایاپروژه در زمینه جاوا:
انجام پروژه های سی پلاس پلاس

انجام پروژه های سی شارپ

انجام پروژه های HTML

انجام پروژه های PHP

انجام پروژه های طراحی سایت

انجام پروژه های کمک درسی جاوا:
سایت پایاپروژه مفتخر است تا با تجربه ۵ ساله خود، بعنوان سایت معتبر در زمینه انجام پروژه های دانشجویی و کمک درسی به فعالیت خود بپردازد. و از آن جهت که اکثر کاربران ما دانشجویان عزیز می باشند، ما سعی داریم تا پروژه ها را با قیمت مناسب به همراه گزارش عملکرد و آموزش به دانشجویان عزیز ارائه دهیم. تا شما بتوانید کامل مطالب را یاد گرفته و آن را برای اساتید خود ارائه کنید. همچنین در صورت درخواست دانشجو میتوانیم فیلم آموزشی از نحوه اجرای پروژه جاوا نیز برای شما آماده کنیم. هدف اصلی ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد و در این زمینه از هیچگونه فعالیتی کوتاهی نخواهیم کرد.

جهت سفارش پروژه جاوا چه باید کنم؟
برای سفارش پروژه جاوا خود می توانید از طریق فرم ثبت سفارش در زیر اقدام کرده یا با شماره ۰۹۱۰۸۷۶۰۲۸۶ تماس حاصل فرمایید.

زمان و کیفیت انجام پروژه های جاوا چه مدت است؟
بحث زمان در انجام پروژه های جاوا شما عزیزان مسئله مهمی است. به همین دلیل سایت پایاپروژه با توجه به زمان درخواستی شما سعی دارد تا کمترین زمان ممکن را برای انجام پروژه تان در نظر بگیرد. نکته مهمتر اینکه کیفیت در انجام پروژه های جاوا همواره هدف اصلی گروه پایاپروژه می باشد. پس اطمینان داشته باشید که متخصصان ما در این زمینه حساسیت کافی داشته و نهایت تلاش خود را در این امر دارند.

به چه صورت از انجام پروژه  جاوا مطمئن شوم؟
کیفیت بالای تیم پایاپروژه باعث شده تا مشتریان عزیزمان نیز به ما اطمینان داشته باشند. و بدون نیاز به سایت های دیگر پروژه خود را به ما بسپارند. اگر شما تا بحال تجربه همکاری با سایت ما را نداشته اید، پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده به ما اعتماد کنید و پر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.